Hvorfor finnes det ikke en egen tråd om bare skuespillerne? Er det jeg som blingser? O.o Uansett, post tilfeldige nyheter om skuespillerne i HP-filmene her. NB, dette betyr IKKE poster som kun sier hvor pen den og den er.
Kommenter gjerne på selve nyheten, men om dere skal begynne ny diskusjon, skal den ha med en NY nyhet.
Da starter jeg med Emma Watson på fylla.
... og flere bilder av Emma på fylla..
Haha! xD
Er det manipulert eller? Og forresten, hva er aldersgrensen på alkohol i England?
Guro Skrev:Og forresten, hva er aldersgrensen på alkohol i England?
Det står under bildet
18 år.
[color=#0000FF]Tror ikke hun er full jegXD. Tross alt holder hun bare flasken.
Haha, det var morsomt
Hadde ikke trodd det om Emma nei, hun virker jo så uskyldig 
Vel, virker ikke alle det?
Nei, kanskje ikke da, men. Haha, Emma Watson på fylla *riste på hodet*
Aldersgrensen i England er kanskje 18, men engelske barn er jo nærmest født med en dråpe alkohol i munnen. Engelskmennene har alltid vært glad i alkohol, eller øl som det meste går i der borte. De drikker det jo gjerne flere dager i uka, og er stadig på pub. Men det er jo en helt annet kultur i England når det gjelder øl, der drikker de det ikke for ettervirkningene, men for at det er sosialt. Man har ikke hvert i England hvis man ikke har vært på den lokale puben. Noen helt spesielle mennesker, engelskmennene er noe for seg selv, noe unikt.
jeg tror ikke det er sant. hvorfor ble bildet slettet egentlig
?
Engelske barn født med en dråpe alkohol i munnen. Det er jeg uenig i. I Frankrike mer vanlig kanskje.
Tonx Skrev:Engelske barn født med en dråpe alkohol i munnen. Det er jeg uenig i. I Frankrike mer vanlig kanskje.
Jeg er nok nødt til å si meg uenig med deg der - som Lupus sier, har engelskmenn et svært nært forhold til den lokale puben sin, og i enkelte områder er det vanlig at fedre tar med seg sønnene sine på pub for å gi dem deres første øl når de blir "menn" i 14årsalderen.
Men, for å vende tilbake til topic; det kommer til å bli laget utrolig mange icons med de Equus-bildene, det er egentlig litt trist...
Emma Watson er Lancome's nye ansikt. Jeg synes hun er kjempeflink som modell fordi hun er så pen! Selvom jeg skulle ønske hun ennå hadde det lange, fine håret. Håper hun lar det vokse ut igjen.

Hva synes dere, modell eller skuespiller?
Åh, jeg skjønner ikke hvordan hun kunne klippe seg!! Fikk helt sjokk når jeg så det, nesten assisjoner til Britney Spears 2007. Jeg følger ikke så mye med på hva Emma driver med, så jeg burde vel heller ikke ha en mening om det. Bortsett fra at hun er en dyktig skuespiller

^Helt enig!! Elsket håret hennes, så klippet hun det kort..!

Jenta er jo nydelig både med og uten de lange lokkene. Jeg skjønner veldig godt at hun klipte seg! Det er jo slik at for oss, som har mulighet til å klippe håret kort hele tiden, er det ikke så stort, men når man ikke får LOV til det, når man blir nektet det, får man veldig lyst til å gjøre det! Så er det et spørsmål om hun bare gjorde det for å kjenne seg fri, eller om hun faktisk lar det være sånn. Jeg synest som sagt begge deler er fint!