|
Spørsmål om Snape - Har han en sønn?
|
|
30. August 2005, 18:34
|
|||
|
|||
|
RE: Spørsmål om Snape - Har han en sønn?
På Rowlings hjemmeside er det en gossip side som dere sikkert vet, og det er det en gossip som sier: "Luna is really Snape`s daughter?".
Men der svarer Rowling at Lunas far virkelig er redaktøren av Quibbler, og at "Snape does not have a daughter". Men hun sier ikke noe om at han ikke har sønner ?Hun kunne jo ha skrevet at Snape ikke har barn... Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
30. August 2005, 20:34
|
|||
|
|||
|
Nja, vet ikke helt på den. Ser ikke helt for meg Snape som far!
I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
30. August 2005, 20:37
|
|||
|
|||
|
Er jo ikke sikkert at han har fungert som far, bare har en sønn der ute..
Litt vill teori men.. Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
30. August 2005, 22:15
|
|||
|
|||
|
Hehe, den er jo ikke dum. Men ganske out there... Interessant like vel da
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
31. August 2005, 08:35
|
|||
|
|||
|
det var jo en ... spesiell teori, kan man si
sorry, en tror ikk dette kommer til å skje. men, for all del, tvilsome teorier har skjedd før.
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
31. August 2005, 19:00
|
|||
|
|||
|
Hadde vært litt gøy da. Snapes sønn. Hvem hadde vært moren? Hvor gammel hadde han vært, hvordan var han oppdratt, viste han hvem faren var.
En morsom / skremmende bitanke. hvis JKR hadde skrevet amerikans såpe hadde Harry vært Snapes uekte sønn..
7 bøker, hva nå? |
|||
|
31. August 2005, 19:36
|
|||
|
|||
|
Det kunne jo vært litt morsomt med et slikt overraskende moment!
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
31. August 2005, 21:15
|
|||
|
|||
|
Jo a. Men meget usannsynlig. Alle sier jo at han ligner masse på James, borsett i fra øynene etter Lilly.
7 bøker, hva nå? |
|||
|
1. September 2005, 16:53
|
|||
|
|||
|
Tror ikke det er noen som har påstått at Harry er Snape sin sønn, men at Snape har en sønn.. Eller noe jeg har gått glipp av her?
I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
1. September 2005, 16:59
|
|||
|
|||
|
Jeg syntes det kunne være et spennende moment at han har en sønn! Ikke at Harry er den sønnen.
Rowling har jo bekreftet at James og Lily virkelig er foreldrene hans. Tenk hvor spennende det kunne vært i det siste oppgjøret om plutselig en gutt med mørkt fett hår dukket opp nonchalant og sier til Snape: "Nice to see you again......dad.." Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
1. September 2005, 18:47
|
|||
|
|||
|
Nei. Ingen har sagt Harry er Snape sin sønn. Det jeg sa var om HP hadde vært amerikansk såpe hadde det vært sannsynlig at Snape var far hans. Så tror på ingen måter at Harry er Snape sin sønn.
Men det er vel ingenting i bøkene som legger opp til at Snape har en sønn. Denne diskusjonen startet fordi JKR i et intervju svarte at Snape ikke har en datter. Men hun ble jo spurt om en bestemt jente var dattera hans så meget sansynlig er det ikke noe stort emne å diskutere. 7 bøker, hva nå? |
|||
|
1. September 2005, 18:52
|
|||
|
|||
|
Vi vet jo ingenting om Snapes fortid, unntatt det med deatheaters greiene, så jeg tenkte det gikk an å lufte en litt vill teori!
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
1. September 2005, 19:05
|
|||
|
|||
|
Den ville teorien om at Snape har en sønn har jeg faktisk skrevet en fanfic basert på. Oppe i hodet mitt har nemlig den teorien eksistert ganske lenge, men dersom jeg skal holde meg til fakta tror jeg ikke det er så sannsynlig. Men for all del, usannsynlige teorier har vist seg å være sannsynlig før....
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
1. September 2005, 19:38
|
|||
|
|||
Liave Ekeli Skrev:Den ville teorien om at Snape har en sønn har jeg faktisk skrevet en fanfic basert på.Vært spenndende å lest den fanfic`n! Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
1. September 2005, 20:03
|
|||
|
|||
|
Kanskje det er derfor Bellatrix er så "kalde" mot hverandre? Kanskje Bellatrix har født Snapes sønn...
Det er sikkert ikke sånn, men d er jo en tanke... |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

?