|
Bok 6 - Er det noen som veit noe som helst?
|
|
4. July 2004, 20:00
|
|||
|
|||
|
i et sitat fra ron i bok 5:vi har like stor sjanse for å vinne kampen,som at fatter`n blir den neste magiminestren.
og de vant jo kampen : : og det oppfatter jeg som et hint det begynner sikkert å gå opp for folk at voldemort er kommet tilbake,og fudge har vært magiminester jævlig lenge nå!! så folket vill ha en ny magiminister som skjønner det i stedet for å rømme ifra det problemet!det er det han sikkert gar fryktet (håper noen skjønte litt,jeg er ikke vant til å skrive på data!så jeg håper det gåe greit?) Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
4. July 2004, 20:15
|
|||
|
|||
|
Hehe, du får nok trening hvis du er aktiv her, føniks :
:Jo, skjønner hva du mener. Men, Rowling har vel sagt at det skal bli ny minister i bok 6? Så da får vi se hvem det blir, uansett =) Og, det må vel gå opp for Fudge nå at Voldemort har kommet tilbake? Nå kan han vel ikke benekte det, det hadde vært håpløst... syns jeg, ihvertfall. Siden The Daily Prophet også har fått opp artikler med at Voldemort har gjenoppstått, så vil det nok gå opp for de fleste at nå er det krig.. igjen. Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
8. July 2004, 01:41
|
|||
|
|||
føniks Skrev:i et sitat fra ron i bok 5:vi har like stor sjanse for å vinne kampen,som at fatter`n blir den neste magiminestren.forstod godt hva du mente og er veldig enig. Den kommentaren om sannsynligheten for å vinne kampen var godt plukket opp
"Ser'ei - aldri!" sa Fred til professor Uffert og svingte seg opp på limen sin. "Niks, og bare glem å holde kontakten!" sa Frank og besteg sin. "We can only guess." Said Dumbledore. "We might never know." |
|||
|
10. November 2005, 10:46
|
|||
|
|||
|
Er vel lenge siden vi fant ut at Bok 6 skulle komme ut
*stenge tråd*
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: