|
Bok 6 - Er det noen som veit noe som helst?
|
|
1. December 2003, 23:10
|
|||
|
|||
|
RE: Bok 6 - Er det noen som veit noe som helst?
Er det noen som veit noe som helst om den nye boka?
Hovedsaklig: Hva skal den hete? Er det noen som veit, eller har hørt rykter? "Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
1. December 2003, 23:35
|
|||
|
|||
|
Nei. Vet ingenting. Ikke annet enn at Rowling har begynt å skrive på boka. Hun sa det i et intervju like før OotP kom ut. Alt annet er i såfall rykter, og ikke skjønner jeg hva vi skal med måfarykter som sprer seg som influensavirus på nettet fordi en eller annen kis ville ha oppmerksomhet.
|
|||
|
1. December 2003, 23:39
|
|||
|
|||
|
[color=#869A00]Jammen... jammen... Jeg vil vite! Igrunn så vil jeg ha boka N
"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
1. December 2003, 23:45
|
|||
|
|||
|
*peke på bittelille ikon* Ser ut som noe du kunne ha laget jo, Elraj!!
Og nei, ingen vet noe som helst. De titlene som ble nevnt for noen måneder siden er nok bare bullshit. (The Mudblood Revolt). Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
1. December 2003, 23:54
|
|||
|
|||
|
[color=#869A00]Hehe. Derfor jeg bruker den...
Masse ære, og alle mine penger til den som kan skaffe meg bok 6 N "Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
2. December 2003, 13:01
|
|||
|
|||
|
Ja, ordet teori kan jeg tåle, ikke rykter
|
|||
|
4. December 2003, 20:01
|
|||
|
|||
|
Så med én gang noen hører noe, så si det her. Oppgi gjerne kilde!
"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
4. December 2003, 22:52
|
|||
|
|||
Elraj Skrev:Oppgi gjerne kilde![color=#C9A247]Nei. Man M Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
5. December 2003, 12:50
|
|||
|
|||
|
[color=#1B4700;]Gleder meg til julegaven min, og til msj legger ut flere teorier på Gryffindor vs. Slytherin. Trenger flere teorier nå snart, da kan vi ha lange diskusjoner rundt dem igjen. Og så finner vi på egene etter hvert og sånn.
Sirius er ikke dø folkens! Ikke etter min teori i alle fall. Sant msj? Vi liker den gjør vi ikke? [/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
5. December 2003, 17:08
|
|||
|
|||
|
Jo, Sirius er død
|
|||
|
6. December 2003, 13:06
|
|||
|
|||
|
Rowling er veldig bestemt på det at døden er ugjenkallelig, da. Men på den annen side, så er det mye ved omstendighetene rundt Sirius' dødsfall som er uvanlig. Egentlig umulig å si noe om hva som kommer. However, Rowling ville vel ikke synes det var så vanskelig å skrive om at Sirius dør, om hu har tenkt til å hente ham tilbake igjen. Min konklusjon er nok at Sirius Black er og blir dau...
Sorry, folks. "Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
6. December 2003, 13:19
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Han kommer nok neppe tilbake igjen. Jeg tror forøvrig at både Lupin og Wormtail dør i bok 7. Lupin blir drept av Wormtail (han har jo en sølvhånd, og sølv er det eneste som kan drepe en varulv) og Wormtail ofrer seg for Harry, siden Harry reddet livet hans.[/color]
Er Oyvindo på Gompebeskyttelsens forum: http://lotr.rpgadvance.com/ootp/ H¤U¤F¤F¤L¤E¤P¤U¤F¤F Nitwit!Blubber!Oddment!Tweak! |
|||
|
6. December 2003, 18:27
|
|||
|
|||
|
Interessant teori, men synes du ikke det er litt rart om Wormtail skulle både ofre seg for Harry og drepe Lupin? Det der henger i hvertfall ikke helt på grep for meg, men det med sølvhånden hadde ikke jeg fått med meg. Bra!
|
|||
|
6. December 2003, 19:25
|
|||
|
|||
angie Skrev:Interessant teori, men synes du ikke det er litt rart om Wormtail skulle både ofre seg for Harry og drepe Lupin?Egentlig ikke... Han viste i slutten av bok 4 at han ikke hadde noe problem med å skade Harry, så hvorfor i all verden skulle han ikke kunne drepe Lupin? Det var ikke Lupin som reddet livet hans, det var Harry. (Jepp, denne kan diskuteres. Lupin var absolutt med på det. Men Harry tok avgjørelsen.) Dette får meg til å tro at Peter kan skade Harry - og i hvert fall vennene hans! - men til syvende og sist reddet Harry livet hans, og han er derfor nødt til å "betale tilbake", på en eller annen måte. Good Hufflepuff, she took the rest And taught them all she knew. |
|||
|
7. December 2003, 01:46
|
|||
|
|||
lille etti Skrev:Egentlig ikke... Han viste i slutten av bok 4 at han ikke hadde noe problem med å skade Harry, så hvorfor i all verden skulle han ikke kunne drepe Lupin? Det var ikke Lupin som reddet livet hans, det var Harry. (Jepp, denne kan diskuteres. Lupin var absolutt med på det. Men Harry tok avgjørelsen.)Enig! Dumbledore sa i tredje boka at Harry en eller annen gang kanskje kom til å bli glad for å ha reddet Wormtail's liv, så lille Peter har kanskje en mye viktigere rolle på slutten eller no' ?? (han blir ihvertfall ikke "vekke" i resten av serien!) ... |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

[/color]