Thread Closed 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Harry Potter and the Half Blood Prince - Diskuter alt om den nye boka her!
8. June 2005, 14:30

men jeg så et annet cover til den boka et mindre et, og der var det bare Harry og Dumbledore som var på forsiden... det var akkurat samme bildet og alt det der, men... uansett så får vi vite det om 37 dager!!!! *glede seg masse*

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
Finn alle innlegg av denne brukeren
8. June 2005, 16:12

Mr. Potter Skrev:Men samtidig så skal en stor hemmelighet rundt Lily Potter avsløres i denne boka. Wizard 1
har hu sagt det sjøl eller hvor har du hørt det i fra?

Hvis det er sant så må det jo være Lily, med mindre Harry og Ginny blir sammen eller noe spesielt skjer med dem, noe jeg tviler på...

Y Sirius

And we must
8. June 2005, 22:19

Line Skrev:
Mr. Potter Skrev:Men samtidig så skal en stor hemmelighet rundt Lily Potter avsløres i denne boka. Wizard 1
har hu sagt det sjøl eller hvor har du hørt det i fra?

Hvis det er sant så må det jo være Lily, med mindre Harry og Ginny blir sammen eller noe spesielt skjer med dem, noe jeg tviler på...
Tviler på at det er Ginny på det bildet, enten hun blir kjæreste med Harry eller ei.Tror ikke at Harrys kjærlighetsnumre kommer til å være så viktig for plottet i boka, egentlig.

Jeg mener å ha lest det om Lily på The Daily Prophet, så hvis du er interessert, så ta en titt i arkivet der.
9. June 2005, 09:33

gidder ikke å se gjennom arkivet, tar så lang tidTongue

men håper det er sant, for nå blei jeg nyskjerring på hva det kunne være for no...

Y Sirius

And we must
11. June 2005, 22:12

Nei.. Tror jo ikke kjærlighetslivet til Harry betyr så uttrolig mye nei, men i den forstand at de ble sammen ville jo Gulla vært mer med på det som skjedde også. Hemine og Ronny er jo på en måte blitt hovedpersoner (kan si de er det) og det er jo mulig at Gulla vil bli det også. Mer med mener jeg, hvis dere skjønner?
Lily er død og om så den store hemligheten til Lily Mr. Potter snakker om, som jeg er fryktelig nysgjerrig på, blir avslørt kan det jo være at det er henne, men jeg for min del, tror fremdeles det er Gulla.Tongue

Tidligere Marianne, nå MaiaWink
Ta en tur til mitt forum: http://hpcom.forumsplace.com/index.html
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
25. June 2005, 11:33

Jeg er tror det er større sjanse for at det er Ginny enn Lily. Men samtidig; Føler at ingen av dem er sentrale nok til å komme på forsiden. Hmm... Vet ikke helt.

Og når det kommer til Harry sitt kjærlighetsliv satser jeg på Harry/Hermione. Tror ikke helt på Harry/Ginny.

[color=powderblue]TO
25. June 2005, 18:31

Jeg er ganske så sikker på at det er Ginny, synes hu ser litt ung ut til å være Lily. Dessuten tror jeg Ginny får en mye viktigere rolle å spille i HBP enn tildligere, (om enn ikke sammen med Harry,) og da er det vel naturlig at hu er med på coveret.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present...

-Keep The Dream Alive-
27. June 2005, 22:11

enig med Pallie, tror også hun kommer til å bli viktig i plotet i den neste boka. hun har jo tross alt spilt viktige rollei i CoS og OotP, så tror hun blir viktigere framover. og når det gjelder en romanse mellom de to...In Love

Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
21. July 2005, 12:06

Della Skrev:Jeg er tror det er større sjanse for at det er Ginny enn Lily. Men samtidig; Føler at ingen av dem er sentrale nok til å komme på forsiden. Hmm... Vet ikke helt.

Og når det kommer til Harry sitt kjærlighetsliv satser jeg på Harry/Hermione. Tror ikke helt på Harry/Ginny.
Harry/HermonieWhat??? trur det heller blir Ron/Hermonie men.....

...
22. July 2005, 22:53

hei.. hvem er egentlig Mark Evans ?? har aldri hørt om han jeg....

Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free.

¤Love Actually¤
22. July 2005, 23:01

Romilda vane Skrev:hei.. hvem er egentlig Mark Evans ?? har aldri hørt om han jeg....
Les første kapitel av OOTP, han er en gutt som Dudley og gjengen hans hadde banket opp.
26. July 2005, 19:51

Mark Evans? mumble mumble... Lily Evans? sikkert helt feil spor, men morsomt å tenke på...

27. July 2005, 14:20

Mark Evans-diskusjonen er helt død. Den tok helt av en stund, så JKR måtte rett og slett gå ut og avkrefte de, og si at hun hadde dumma seg ut med det etternavnet. "he is just a nobody" svarte hun. Sorry! Det var morsomme spekulasjoner!
28. July 2005, 14:23

det hadde jeg ikke fått med meg. takk for at du sa ifra! med det er morsomt å drømme, likevel...

10. November 2005, 10:48

Diskusjonen fortsettes i spoiler-forumet.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Thread Closed 

Forumhopp: