|
Harry Potter and the Half Blood Prince - Diskuter alt om den nye boka her!
|
|
28. June 2004, 21:31
|
|||
|
|||
|
RE: Harry Potter and the Half Blood Prince - Diskuter alt om den nye boka her!
Bare starter en tråd jeg
Får stenge den igjen dersom det viser seg at heller ikke denne tittelen er den riktige. ![]() Harry Potter and the Half Blood Prince. Er det ikke spennende, dere? ![]() Hvem tror dere halvblodsprinsen er? Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
28. June 2004, 21:34
|
|||
|
|||
|
Jo! Fornøyd med den jeg. Hadde egentlig vært litt trist om Rowling virkelig brukte det om igjen... Da skjønner vi jo litt av hva den handler om...
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
29. June 2004, 00:06
|
|||
|
|||
|
Juhu! De tok feil! Arbeidstittelen til CoS var ikke denne tittelen, men derimot The Half-loved prince!
*føle seg lettet* Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
29. June 2004, 08:59
|
|||
|
|||
|
mulig jeg er litt sløv...det der var en spøk, ikke sant?
|
|||
|
29. June 2004, 09:45
|
|||
|
|||
|
Tittelen i BBC-intervjuet er blitt endret til å være Half Blood Prince nå. Det stod Half Loved Prince i går, banna bein.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
29. June 2004, 10:44
|
|||
|
|||
|
Tittelen er nå blitt bekreftet på Rowlings nyhetsside
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
29. June 2004, 12:04
|
|||
|
|||
|
Hva med å finne ut hvem denne halvblodsprinsen er?
Jeg tipper Dean Thomas eller Mark Evans (som sagt) Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
29. June 2004, 12:13
|
|||
|
|||
|
Tror også at det er mulig at det er Mark Evans, msjoplin. Noen som har funnet ut hva som står i bok nr. 2 som har betydning for bok nr. 6?
|
|||
|
29. June 2004, 12:31
|
|||
|
|||
|
^Nope.. Tipper det er Mark Evans, jeg. Siden vi ikke vet så mye om han ennå, så er det jo fullt mulig, liksom. :
: Jeg er dessuten ganske fornøyd med tittelen.
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
29. June 2004, 12:58
|
|||
|
|||
|
Mark Evans - Kan være i slekt med Harry (og siden han sannsynelig var 10 år gammel i OOTP, kan det hende at han dukker opp på Hogwarts i HBP?)
Dean Thomas - Vi har nylig fått vite at han egentlig er halvblods, og hvorfor skulle JK ellers skrive så mye bg-info om han? Neville Longbottom - niks... Da Dumbledore forklarte Harry om profetien i slutten av OOTP, sa han at Voldemort valgte den som var halvblods, så da regner vi med at at Neville har 100% trollmann i blodet |
|||
|
29. June 2004, 13:24
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Så må vi huske på at det var arbeidstittel for CoS og at The Half Blood Prince sansynligvis spiller en rolle der. Blørgh at jeg ikke har boka på engelsk og jeg nekter å lese på norsk for å finne ut mer.[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
29. June 2004, 13:59
|
|||
|
|||
|
Har ikke lest bøkene på englesk. Hvem er Dean Thomas? I hvilke bøker er det skrevet om ham?
|
|||
|
29. June 2004, 14:32
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Dean Thomas = Tommy Ding, fotball fan
[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
29. June 2004, 14:34
|
|||
|
|||
|
Jepp, enorm fotballfan! (Snakker om Thomas, så klart!)
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
29. June 2004, 14:39
|
|||
|
|||
|
Hvis det er Dean burde vi sjekke opp venninda hennes. 'Troy'. Antegelig er Dean blitt litt inspirert av henne (eneste grunnen til at West Ham er nevnt er at hun er fan).
Tror heller litt mer på Mark Evans jeg. Desverre får vi nok ikke vite mye uansett hvem som vinner pollen, men det betyr vel noe at han i det hele tatt er med på den. Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Får stenge den igjen dersom det viser seg at heller ikke denne tittelen er den riktige. 

: Jeg er dessuten ganske fornøyd med tittelen.