|
Prof. trelawney - Litt mange sann spådommer likevel?
|
|
24. November 2005, 08:47
|
|||
|
|||
Lukitene Skrev:vel, for de av dere som ikke har drevet aktivt med tarot, her er en kort forklaring på hva the tower, eller the lightningstruck toer som det også kalles, betyr:er det virkelig sant det med de tarot kortene? Hadde aldri trodd at sånne tarot kort ville "legge spor" i bøkene... " 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
24. November 2005, 09:17
|
|||
|
|||
|
jepp, tarotkortet 'Tårnet' betyr virkelig det som er skrevet der... derfor jeg gjerne vil vite hva de andre kortene er, så jeg kan sjekke dem med den fantastiske tarot-boka jeg har...
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
24. November 2005, 19:32
|
|||
|
|||
Nilboriel Skrev:Og nå kom jeg på en tanke; I PoA reiser Harry og Ron seg samtidig fra bordet, og Trelawney spretter opp og hyler om at den første som reiser seg fra et bord der det sitter tretten (tror det var tretten) blir den første som dør. Hvis Rowling legger inn sånne hint, kan dette være et hint om at enten Harry eller Ron dør?trur du har rett jeg. ..også dør harry. Y Sirius And we must |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp