|
Etterkommere av grunnleggerne - Vil de ha en rolle å spille?
|
|
13. March 2006, 17:15
|
|||
|
|||
|
Nei, jeg liker ikke tanken på at alle skal være perfekte. Scrim kan godt få lov til å fortsette å være den han er, men hvis han har en større betydning kan det hende han får sin rolle å spille i forbindelse med horcruxene, hvis det nå er en av eiendelene til Gryff som er en horcrux.
Det blir ganske så MS hvis Ron viser seg å være arving av Gryffindor. *ikke like tanke* No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
14. March 2006, 09:01
|
|||
|
|||
|
Enig med Nil...det hadde bare blitt litt for mye MS for Rowling. Vet ikke helt om jeg liker tanken på at etterkommerne etter grunnleggerne skal få en avgjørende rolle å spille så seint i plottet, men det kan jo skje, selv om jeg er i tvil. Men dersom det skulle være sånn at etterkommeren til Gryffindor får en rolle å spille, så er jo Ron det "soleklare" valget på hvem det er, men det virker for åpenbart dersom det skulle være ham, og egentlig veldig "u-Rowlingsk"....
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
14. March 2006, 14:05
|
|||
|
|||
|
Jeg tror Lupin kan være gryffindors arving jeg... Vet ikke hvorfor
Han er jo halvblods altså, men hva har det og si?
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Han er jo halvblods altså, men hva har det og si?