|
Dere som har lest bok7..
|
|
27. July 2007, 23:09
|
|||
|
|||
|
RE: Dere som har lest bok7..
Personlig syns jeg det er kjipt når folk skal "gni det inn" at de har lest ferdig en bok jeg selv ønsker å lese/holder på å lese, så vennligst ikke kom med kommentarer av typen "Haha, jeg vet svaret på dette" i dette forumet, når dere vet dere ikke kan si noe mer om saken. Dere kan helt fint diskutere hva dere vet om Bok 7 i spoilerforumet, men vær snille og tålmodige med de som ikke får lest boken før november (?).
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
8. August 2007, 20:52
|
|||
|
|||
|
Jeg har sett noen som har bok syv spoilere i signaturen.. Kanskje ikke det beste det heller??
I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
9. August 2007, 09:54
|
|||
|
|||
|
Sikter du til meg nå? Skal endre signaturen/bildet hvis det røper for mye.
Det har ikke vært meningen å ødelegge.
|
|||
|
9. August 2007, 14:47
|
|||
|
|||
-Tonks- Skrev:Jeg har sett noen som har bok syv spoilere i signaturen.. Kanskje ikke det beste det heller??Nei, om dere ser noen som spoiler i signaturen, vennligst si ifra til meg via howler. Er ikke alt jeg får med meg ![]() Nicket til The Silver Doe avslører egentlig ingenting, så det går, under tvil Hmm, men bildet bør kanskje skiftes ut. Vær så snill?
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
9. August 2007, 15:43
|
|||
|
|||
|
Neida, det var ikke deg jeg tenkte på Silver Doe! :
: MsJ har fått en howler av meg.. I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
9. August 2007, 18:48
|
|||
|
|||
|
Sånn, nå er bildet ordnet. Beklager, det har gått litt kjapt i svingene.
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Hmm, men bildet bør kanskje skiftes ut. Vær så snill?