|
Dumbledores maleri - Kan han fortsatt hjelpe?
|
|
3. May 2006, 15:24
|
|||
|
|||
|
Nei, jeg mener da også det, men jeg synes dette intervjuet forklarte gått nok at bildene ER av døde fålk...
The Pentagram the secret guardian of magic. |
|||
|
4. May 2006, 21:30
|
|||
|
|||
Potter Skrev:Berømt var han nåkk...men respektert? Jeg synes at lærestaben på Galtvort gjorde han mer til latter en at de respekterte han!(det virket iallefall sånn i filmen)ja, men nå er det ikke bare galtvort jeg snakker om da!! hvor du husker i den bokhandleren hvis gulmedal var å signerte bøkene hans, så så du kanskje at alle nesten begynte å sippe av å se på han, jeg begyner ikke å sippe hvis jeg ser becham, bare fordi han er berømt. men hvis jeg ser Gretzky så begyner jeg å grine, siden han respekterer jeg til de grader<3 ( hvis du kjønte noe av dette =P<3<3 jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
5. May 2006, 14:50
|
|||
|
|||
|
Jeg hadde aldri respektert Beckham før han hadde skjerpet seg...ja jeg husker bokhandelen....men lurer på om han blir så respektert om alle fikk vite om hendelsen i myteriekammeret...!?!?!?!
|||
|
5. May 2006, 14:56
|
|||
|
|||
|
Er det et spørsmål?
![]() Typen var jo en bedrager av rang. For en ekling
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
6. May 2006, 16:26
|
|||
|
|||
|
Nei...d var på et måte et slags svar!
|||
|