|
Rowling avslører nye ting - World Book Day
|
|
4. March 2004, 13:28
|
|||
|
|||
|
RE: Rowling avslører nye ting - World Book Day
[color=#C9A247]Sjekk ut intervjuet med Rowling i forbindelse med World Book Day.
clicketyclick Kan f.eks nevne: - Sirius, Remus og James var alle i GRYFFINDOR - De fleste har mellomnavn: Hermione Jane, Ginny Molly, Ron Bilius, Remus John, Sybill Patricia - Harry kommer til å få flere kyss - Vi finner ut mer om Wormtail i bok 6 - Trollmannsbarn går enten på Muggle barneskoler eller blir undervist hjemme før de begynner på Hogwarts - Bill er 2 år eldre enn Charlie, som er 2 år eldre enn Percy (noe som M Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
4. March 2004, 15:40
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:- Sirius, Remus og James var alle i GRYFFINDOR1. Selvsagt vet alle at Sirius, Remus og James gikk i GRYFFINDOER 2. HEHE visste det... Hermione+Draco=UMULIG The battle havs beginn. Who will succeed. Good or evil. ~Cloud fra Final Fantasy 7 ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
4. March 2004, 15:46
|
|||
|
|||
|
Det irriterer meg at det ikke ble spurt om Wormtail gikk i Gryffindor, istedet så bel Remus skrevet to ganger, jeg tror egenlig at hun som skrev spørsmålet mente Wormtail. Han virker jo ikke akkurat som en Gryffindor.
Er Oyvindo på Gompebeskyttelsens forum: http://lotr.rpgadvance.com/ootp/ H¤U¤F¤F¤L¤E¤P¤U¤F¤F Nitwit!Blubber!Oddment!Tweak! |
|||
|
4. March 2004, 16:01
|
|||
|
|||
|
Wormtail gikk i Gryffindor... er 99,99% sikker på :
: kan jo ta feil jeg...
The battle havs beginn. Who will succeed. Good or evil. ~Cloud fra Final Fantasy 7 ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
4. March 2004, 16:03
|
|||
|
|||
|
Det tyder jo på det, men han er jo ikke akkurat særlig modig.
Er Oyvindo på Gompebeskyttelsens forum: http://lotr.rpgadvance.com/ootp/ H¤U¤F¤F¤L¤E¤P¤U¤F¤F Nitwit!Blubber!Oddment!Tweak! |
|||
|
4. March 2004, 16:04
|
|||
|
|||
|
Nei.... Må ikke være modig å komme inn :
: Eks Ron.. Han er ikke noe særlig modig han..
The battle havs beginn. Who will succeed. Good or evil. ~Cloud fra Final Fantasy 7 ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
4. March 2004, 16:35
|
|||
|
|||
|
Det er jo hovedårsaken til at man kommer inn i Gryffindor, at man er modig. Jeg tror at Ron ville beskyttet sine venner framfor å redde sitt eget liv, det ville ikke Wormtail ha gjort.
|||
|
4. March 2004, 16:37
|
|||
|
|||
Grawp Skrev:Det er jo hovedårsaken til at man kommer inn i Gryffindor, at man er modig. Jeg tror at Ron ville beskyttet sine venner framfor å redde sitt eget liv, det ville ikke Wormtail ha gjort.Kanskje ville Wormtail ha gjort da han gikk i Gryffindor, men forandret seg etterhvert? The battle havs beginn. Who will succeed. Good or evil. ~Cloud fra Final Fantasy 7 ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
4. March 2004, 16:41
|
|||
|
|||
|
Han diltet jo etter folk som kunne beskytte han: Sirius,Remus og James
|||
|
4. March 2004, 16:58
|
|||
|
|||
|
jepp... vet det... Da Voldemort ble mektig slutter Wormtail seg til ham slik han kan beskytte ham.. :angry:
|||
|
4. March 2004, 17:30
|
|||
|
|||
|
Det er litt skummelt at Ron heter Bilius til mellomnavn. Det het onkelen hans også, han som døde etter å ha sett grimmen. Kan det være et hint til at Ron dør?
|||
|
4. March 2004, 17:31
|
|||
|
|||
|
håper ikke!!! Ellers blir jeg forbanna!!! men sjekk her WOW
|||
|
4. March 2004, 18:15
|
|||
|
|||
|
Hvis vi skal tro på Ron må jo Wormtail ha vert en Slytherin
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
4. March 2004, 18:29
|
|||
|
|||
Draco Malfoy Skrev:håper ikke!!! Ellers blir jeg forbanna!!! men sjekk her WOW[color=#1B4700;]*bytte ut bildet av Remus med DET!*[/color] "A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
4. March 2004, 18:29
|
|||
|
|||
|
Hvis vi skal tro på Ron må jo Wormtail ha vert en Slytherin. Han sier jo at alle de trollmenn og hekser som har blitt slamme har vert der. Etter min mening kan ikke Wormtail spessielt modig.
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: kan jo ta feil jeg...