Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slå voldemort - Hvordan?
8. October 2005, 14:40

Exactly my point, Tussi Smile (dere får unnskylde engelsken Tongue )

When you're standing at the crossroads,
Don't know which path to choose,
Let me come along.
Cause even if you are wrong...
I'll stand by you
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
16. March 2006, 22:28

Bytekamp.. han sterkeste vinner.neida=P. jeg tror ikke harry dør.. hørte på radion for ca 1-2 år siden at JK Rowling har sagt at harry dør på slutten!! men så har jeg hørt senere(vet ikke hvor) at hvis Potter dør har mange unger truet med å ta livet sitt eller no!! What? (dette er bare rykter ) kanskje jeg driter meg ut når jeg sier dette? håper JK isåfall ikke bryr seg om alle disse truslene og gjør boka som planlagt! =D

jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp!
17. March 2006, 07:40

Unger truer med å ta livet sitt? OMG! Får noen idioter!!

"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin."
Glad i deg<3 Roxanne<3
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
17. March 2006, 13:47

Alex Skrev:Bytekamp.. han sterkeste vinner.neida=P. jeg tror ikke harry dør.. hørte på radion for ca 1-2 år siden at JK Rowling har sagt at harry dør på slutten!!
Alex, les reglene for forumet, med vekt på #9 - Ikke spre falske rykter.

Rowling har ALDRI sagt at Harry dør på slutten, det hun derimot HAR sagt, er:

Are you sure he's going to survive to have children?! [x]

og

Well, I don't think it is giving too much away to say that he will survive to book seven, mainly because I do not want to be strangled by you lot, but I am not going to say whether he grows any older than that because I have never said that. [x]

Alle sammen, i fremtiden, søk her. Om dere ikke kan finne et spesifikt sted hvor Rowling har sagt en ting, så er det sannsynligvis bare et rykte - og jeg vil ikke at slike rykter spres videre på mitt forum.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
17. March 2006, 14:34

Jeg beklager virkelig!!Sad

jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp!
18. March 2006, 21:36

Alex Skrev:Bytekamp.. han sterkeste vinner.neida=P. jeg tror ikke harry dør.. hørte på radion for ca 1-2 år siden at JK Rowling har sagt at harry dør på slutten!! men så har jeg hørt senere(vet ikke hvor) at hvis Potter dør har mange unger truet med å ta livet sitt eller no!! What? (dette er bare rykter ) kanskje jeg driter meg ut når jeg sier dette? håper JK isåfall ikke bryr seg om alle disse truslene og gjør boka som planlagt! =D
Tro ikke alt du hører og si ikke alt du vet... Rolleyes

M.E.L.K.
Post Reply 

Forumhopp: