|
Slå voldemort - Hvordan?
|
|
8. October 2005, 14:40
|
|||
|
|||
|
Exactly my point, Tussi
(dere får unnskylde engelsken )
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
16. March 2006, 22:28
|
|||
|
|||
|
Bytekamp.. han sterkeste vinner.neida=P. jeg tror ikke harry dør.. hørte på radion for ca 1-2 år siden at JK Rowling har sagt at harry dør på slutten!! men så har jeg hørt senere(vet ikke hvor) at hvis Potter dør har mange unger truet med å ta livet sitt eller no!!
(dette er bare rykter ) kanskje jeg driter meg ut når jeg sier dette? håper JK isåfall ikke bryr seg om alle disse truslene og gjør boka som planlagt! =D
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
17. March 2006, 07:40
|
|||
|
|||
|
Unger truer med å ta livet sitt? OMG! Får noen idioter!!
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
17. March 2006, 13:47
|
|||
|
|||
Alex Skrev:Bytekamp.. han sterkeste vinner.neida=P. jeg tror ikke harry dør.. hørte på radion for ca 1-2 år siden at JK Rowling har sagt at harry dør på slutten!!Alex, les reglene for forumet, med vekt på #9 - Ikke spre falske rykter. Rowling har ALDRI sagt at Harry dør på slutten, det hun derimot HAR sagt, er: Are you sure he's going to survive to have children?! [x] og Well, I don't think it is giving too much away to say that he will survive to book seven, mainly because I do not want to be strangled by you lot, but I am not going to say whether he grows any older than that because I have never said that. [x] Alle sammen, i fremtiden, søk her. Om dere ikke kan finne et spesifikt sted hvor Rowling har sagt en ting, så er det sannsynligvis bare et rykte - og jeg vil ikke at slike rykter spres videre på mitt forum. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
17. March 2006, 14:34
|
|||
|
|||
|
Jeg beklager virkelig!!
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
18. March 2006, 21:36
|
|||
|
|||
Alex Skrev:Bytekamp.. han sterkeste vinner.neida=P. jeg tror ikke harry dør.. hørte på radion for ca 1-2 år siden at JK Rowling har sagt at harry dør på slutten!! men så har jeg hørt senere(vet ikke hvor) at hvis Potter dør har mange unger truet med å ta livet sitt eller no!!Tro ikke alt du hører og si ikke alt du vet...
M.E.L.K. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

(dere får unnskylde engelsken
)

(dette er bare rykter ) kanskje jeg driter meg ut når jeg sier dette? håper JK isåfall ikke bryr seg om alle disse truslene og gjør boka som planlagt! =D