|
Krum - Hvilken rolle kommer han å ha i bok sju?
|
|
6. October 2005, 19:34
|
|||
|
|||
|
Selvsagt. Men han er jo den perfekte mann for en liten omvisning. Hvis bare Hermione spør så gjør han nok det meste, bl. a. vise Harry og resten av trioen rundt på sin tidligere skole
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
6. October 2005, 20:32
|
|||
|
|||
|
Ja da blir vel Ron glad!
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
22. January 2006, 13:19
|
|||
|
|||
|
Altså; når det gjelder Krum og Hermione, tror dere ikke at det romantiske der er over?
Det er to år siden de så hverandre, og de har kun brevvekslet. Krum er en internasjonal Quidditch-spiller, og selvfølgelig svermer alle jentene for ham. Jeg tviler på at han går rundt og drømmer om Hermione da... Hun er jo tross alt en del yngre. Jeg ser for meg at hvis de møter Krum, så får Ron sine verste anelser avbekreftet, og tør å ta skrittet videre med Hermione. No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
22. January 2006, 16:55
|
|||
|
|||
Nilboriel Skrev:Jeg tviler på at han går rundt og drømmer om Hermione da... Hun er jo tross alt en del yngre.Men Krum ble jo veldig lettet i GoF når han fikk bekrefta av Harry at det ikke var noe mellom han og Hermione, så muligheten er der Men tviler på at det er et kjærlighets drama som kommer til å stå i fokus, siden Krum blir dratt inn så må det nok ha en større betydnig enn det.
|
|||
|
23. January 2006, 15:29
|
|||
|
|||
|
Tilbake til det med at de ikke kommer inn på Dumstrang, så tror jeg det er feil...
Gamle elever kommer jo inn på Hogworts så lett som bare det! Foreldre også, for den saks skyld. F.eks Tonks, Weaslyene.. I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
24. January 2006, 17:53
|
|||
|
|||
inga Skrev:Tilbake til det med at de ikke kommer inn på Dumstrang, så tror jeg det er feil...Vel, nå har jo de i de fleste tilfeller fått særskilt adgang (som da Weasleys besøkte Harry under The Triwizardtournament), og Tonks kom ikke lenger enn til porten i HBP. When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
25. January 2006, 09:45
|
|||
|
|||
|
jo, Tonks møtte jo Harry etter at han hadde vært oppe å prøvd å komme inn til Malfoy....:
: Hun skulle prate med Dumbledore, men så var han ikke i slottet... I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
25. January 2006, 21:26
|
|||
|
|||
|
Men hun var blant dem som var utstasjonert i Hogsmeade for å sikre Hogwarts. Kan det ha noe med sakenå gjøre?
![]() Jeg vet ikke i det hele tatt, bare kommer med antakelser... When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
19. February 2006, 09:11
|
|||
|
|||
|
Lucius Malfoy kom jo seg inn på skolen i bok 2 da. Og Sirius Black kom seg inn. Tror ikke Sirius var så velkommen på den tida og Lucius har aldri vært velkommen
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
19. February 2006, 17:54
|
|||
|
|||
Catherine Black Skrev:Lucius Malfoy kom jo seg inn på skolen i bok 2 da. Og Sirius Black kom seg inn. Tror ikke Sirius var så velkommen på den tida og Lucius har aldri vært velkommenLucius satt tross alt i skolestyret på den tiden. Og selv om Dumbledore sikkert hadde en spell som fortalte at Lucius var der, er det lite trolig at DD kunne nektet ham adgang
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
3. April 2006, 13:58
|
|||
|
|||
|
Rita Skeeter kom inn på skolen, selv om ikke hadde lov...
Jada, vet at hun var ein bille eller noe. Men uansett kom hun seg inn... I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Men tviler på at det er et kjærlighets drama som kommer til å stå i fokus, siden Krum blir dratt inn så må det nok ha en større betydnig enn det.