Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krum - Hvilken rolle kommer han å ha i bok sju?
1. September 2005, 20:15
RE: Krum - Hvilken rolle kommer han å ha i bok sju?
Jeg kom nå nylig over dette intervjuet med Rowling fra april 2004, og der stod det:

bertieana: Will we be seeing Krum again any time soon?
JK Rowling replies -> You will see Krum again, though not soon.

Hvilken rolle tror dere Krum vil ha i den siste boka?

(dette er vel mer en bok 7 teori, men det er vel lett at det kommer HBP spoilere, så jeg postet den her...)
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
2. September 2005, 10:02

Jeg tror ikke at Krum kommer til å spille en stor rolle i neste bok. Han kommer kanskje til å ha en birolle,men tviler på at det blir noe stort.
Men men. Hvem vet...?!
2. September 2005, 11:19

han er jo blir nevnt ganske jevnlig opp igjennom de to siste bøkene, kanskje for at vi ikkeskal glemme ham? tror ikke det kommer til å være noe livsviktig, men det kan jo nesten være hva som helst...

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
Finn alle innlegg av denne brukeren
2. September 2005, 22:41

Tenk om Krum er nøkkelen til alt da?? Eller at han er blitt DE? Vel tviler på begge da men...

JKR sier jo også at vi kommer til å se mer av en viss Dolores. Det er et gjensyn som jeg virkelig gleder meg til. Håper hun blir stilt for retten Tongue

When you're standing at the crossroads,
Don't know which path to choose,
Let me come along.
Cause even if you are wrong...
I'll stand by you
3. September 2005, 11:19

Kanskje dette tyder på at det blir et stort slag til slutt? At Harry og co "ringer opp" gamle kjente for å slå Voldemort?

Men det at Krum dukker opp, fører sikkert til flere problemer mellom Ron og Hermione. Ikke at det kommer til å være veldig viktig for historien, hvis ikke Ron dreper Viktor da (eller andre veien rundt)
3. September 2005, 15:58

Personlig tror jeg ikke at Krum kommer til å spille en stor rolle i neste bok.. Jeg klarer bare ikke å skjønne hvordan han helt skal passe inn. Hvis det skal skje noe spesielt med han så tipper jeg en konfrontasjon mellom han og Ron om Hermione. Wink

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
4. September 2005, 14:59

Jepp. Dukker Krum opp lukter jeg trøbbel for Ron og Hermione. Men hvis Harry skal ut å lete etter horcurxene til Voldemort så kan det jo hende han treffer på Krum på reisen også. Ville jo tro at Voldemort har spredd horcurxene litt.

7 bøker, hva nå?
4. September 2005, 16:35

tror ikke det kommer til å bli så store problemer for Ron og Hermione, de holder nok sammen likevel! men hva Krum kommer til å gjøre, om han kommer til å gjøre noe viktig i det hele tatt, vil jeg ikke gjette på...

Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
4. September 2005, 18:46

Tenk, før sommeren var vi redde for at vi skulle slippe opp for diskusjonsemner!
Jeg tror ikke Krum kommer til å spille noen stor rolle. Kanskje han dukker opp, og Ron endelig får bekreftelse på at det ikke er noen romanse på gang mellom Vicky og Hermione, men jeg tviler veldig på at han kommer til å gjøre noe spesielt mer enn det.

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
4. September 2005, 19:05

trur Krum sin tid i HP er over jeg og. CoF var hans bok...

...
4. September 2005, 19:09

helt enig altså...Big Grin
4. September 2005, 19:18

Unødvendig å poste et innlegg for å si at man er enig, prøv heller å komme med argumentasjon for hvorfor du er enig Wink
Jeg håper i det minste at Krum blir med. Kanskje det har noe med at han er utrolig pen i filmen, eller at jeg likte karakteren hans. Han var liksom så stolt og sur, men til slutt merker man jo at han er ganske søt. Spør Harry om det er noe mellom ham og Hermione! Koselige mannen! Big Grin

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
5. September 2005, 16:39

Nilboriel Skrev:Spør Harry om det er noe mellom ham og Hermione! Koselige mannen! Big Grin
Tror det er bare i den scenen jeg har hatt sansen for Krum ^^
5. September 2005, 17:23

Maranwë Skrev:
Nilboriel Skrev:Spør Harry om det er noe mellom ham og Hermione! Koselige mannen! Big Grin
å? ; But but hva med den scenen der han sier at Cedric alltid var hyggelig mot ham? koslige mannen!

5. September 2005, 20:59

Lukitene Skrev:
Maranwë Skrev:
å? ; But but hva med den scenen der han sier at Cedric alltid var hyggelig mot ham? koslige mannen!
[color=#FFFFFF]
Post Reply 

Forumhopp: