|
Wormtail
|
|
15. August 2005, 17:12
|
|||
|
|||
|
Jeg tror at Voldemort er like ved å drepe Harry også hopper Wormtail foran og dør istedenfor Harry. Voldemort blir forvirret og i det øyeblikket ser Harry sin sjanse og dreper Voldemort.
Kanskje det kanskje... |
|||
|
16. August 2005, 11:22
|
|||
|
|||
|
den siste der blir for "åpenbar" til å være noe JKR kommer til å skrive. tror heller Wormtail kommer til å vise noe vett eller sluhet som ingen har tilskrevet ham. han var jo bestekompis med the mauraders på skolen, han må jo ha plukket opp noen greier han også... så Voldemort (skal prøve å slutte med Voldie nå...) tror at alt er bra, men egentlig har Harry overtaket på eneller annen måte. (ny spion kanskje?)
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
16. August 2005, 20:05
|
|||
|
|||
|
Wormtail klarte jo å bli en animagus, så han må jo kunne noe, det skal mye til for å greie det i femte klasse eller når det var.
Jeg tror ikke Wormtail kommer til å hoppe foran HArry, men heller la være å gjøre noe som forkludrer litt av Voldemorts opplegg. Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
17. August 2005, 17:18
|
|||
|
|||
|
tror kanskje at wormtail blir en slags helt til slutt...!?
harry reddet jo på en måte wormtail. så han skylder vel egentlig harry...
What do I care how 'e looks? I am good-looking enough for both of us, I theenk! All these scars show is zat my husband is brave! Fleur Delacour, Harry Potter and the Half-Blood Prince |
|||
|
17. August 2005, 18:30
|
|||
|
|||
|
Slik som de deatheaters behandler ham så er det jo ikke sikkert at han kommer til å holde ut mer, kan tenkes at han bytter side mot slutten. Jeg hadde ikke giddet å bli behandla på den måten, men det spørs om Wormtail tør, han er jo ei pyse. Men et av de kjennetegnene som kjennetegner en Griffindor er jo mot, så noe må han jo ha for å kunne komme til det huset.
Som Dumbledore sa i bok tPs: " Det fins mange slags mot. Det krever en stor porsjon mot å motstå sine fiender, men minst like mye å motstå sine venner." Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
17. August 2005, 19:40
|
|||
|
|||
|
Kan egentlig ikke se for meg Wormtail gjøre noe for å trosse Voldemort. Desverre.Han kryper jo støvet for typen. Og har allerede forrått Harrys foreldre.
7 bøker, hva nå? |
|||
|
17. August 2005, 20:11
|
|||
|
|||
|
Wormtail skylder Harry livet sitt. Det hadde ikke blitt nevnt i boka hvis det ikke skulle ha en rolle å spille, så jeg tror nok at Wormtail kommer til å gjøre en del, ja.
Kanskje han ødelegger en Horcrux? Eller avleder Tom Marvolo Riddle (alt annet enn Voldie ) så Harry får den sjansen han trenger?Ser ikke for meg noen storartet heltedåd, men han gjør nok noe som viser seg å være avgjørende, tror jeg. No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
17. August 2005, 20:20
|
|||
|
|||
Tussi Skrev:Slik som de deatheaters behandler ham så er det jo ikke sikkert at han kommer til å holde ut mer, kan tenkes at han bytter side mot slutten. Jeg hadde ikke giddet å bli behandla på den måten, men det spørs om Wormtail tør, han er jo ei pyse. Men et av de kjennetegnene som kjennetegner en Griffindor er jo mot, så noe må han jo ha for å kunne komme til det huset.Det spørs jo om Ordenen er villig til å ta han tilbake til "den gode siden" etter all fa**skapen han har bedrevet. Jeg tviler. Og om de gjør det tviler jeg på om noen kommer til å stole på han igjen. |
|||
|
23. August 2005, 16:15
|
|||
|
|||
|
Noen ganger så må man bare kanskje. Dumbledore stolte på Snape da ingen andre gjorde det, og jeg tror fortsatt at han er på ordenens side.
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
1. October 2005, 18:34
|
|||
|
|||
|
Et interessant fakta her er JKRs evige terping på at karakterene kan ta feil eller lyge. Sirius har etter alt å dømme tatt feil av sin lillebror, dermed er det vel mulig at vi har fått feilinformasjon om Wormtail også? Som nevnt tidligere er det tydelig at han ikke er evneveik, slik det virker.
Sannsynligvis er Wormtail informert om Voldemorts Horcruxer, etter deres tid sammen gjennom handlingsforløpet i GoF. Voldemort har sannsynligvis informert ham om dette, som en storveies belønning får han innpass i konfidensielle hemmeligheter. Tror Wormtail får en viktig rolle å spille i 7eren. When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

) så Harry får den sjansen han trenger?