Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Narcissa og snape?
25. July 2005, 10:59
RE: Narcissa og snape?
I det intervjuet JK Rowling hadde med mugglenet og tlc så sa hun at Snape hadde hvert elsket eller noen som var glad i han ol.

jeg begynte på HBP igjen i går kveld og etter og ha lest Spinner's End en gang til så slo tanken meg at kanskje Snape og Narcissa har/har hatt noe på gang.

vet ikke helt om jeg trur det selv, men de må hvertfall kjenne hverandre godt, etter hvordan det blir beskrevet at Narcissa oppfører seg(Snape og da)

hva trur dere?

Y Sirius

And we must
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
25. July 2005, 12:15

Jeg tror at Snape elsket Lily, derfor han var så misunnelig på James (bla. andre ting) og derfor Snape angret så når han fant ut at han hadde fått henne drept.

Derfor Dumbledores "Iron clad" grunn til at Snape angret virkelig.

SECTUMSEMPRA!
25. July 2005, 12:32

tror nok mer på snape/narcissa enn snape/lilly, det så vi jo på slutten med at Dumble ikke kunne stole på Snape likevel!

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
25. July 2005, 12:36

Tenk litt dypere enn det som står skrevet direkte

SECTUMSEMPRA!
25. July 2005, 12:38

jeg trur aldri Snape elsket Lily, men jeg trur han var forelsket og veldig betatt av henne, det samme trur jeg Lupin var.

men jeg trur kanskje Snape har et veldig veldig veldig godt vennskap med Narcissa, og noe som kanskje er litt mer enn bare et vennskap...

Y Sirius

And we must
25. July 2005, 12:42

Mja, det er jo fortsatt diskutabelt om vi kan stole på Snape eller ikke. Men da må han i så fall være en dobbel-dobbel-trippel-noe sånn-agent...
Jeg synes også det var noe mellom Snape og Narcissa, men Narcissa var jo åpenbart ikke helt seg selv, og vi vet jo ikke helt hvor vi har Snape, så...

Snape kan ha hatt en ting for Lily, men han hadde plenty av andre grunner til å hate the Marauders så sterkt. Likevel syns jeg du har et godt poeng, Rampage, med at det er grunnen til at Dumbledore trodde på ham. Vi har jo sett hvordan han stoler på kjærligheten før. Men hvordan visste Dumbledore det i så fall?

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
25. July 2005, 12:51

virker ikke usansynlig hvis snape hadde øya opp for lily, men narcissia trur jeg han ikke har hatt no "forhold" til.

...
25. July 2005, 12:55

det med Lily er jo en grunn til at Dumbledore kunne ha stolt på han, men skulle Snape håpna seg opp for Dumbledore og fortalt han alt dette? han virker ikke som en person som hadde gjort det, mer en som hadde finni på det og sagt det med overbevisning uten at det var sant.

Y Sirius

And we must
25. July 2005, 13:24

tviler STERKT på at Snape hadde en ting for Lilly. har lest en brilliant fanfic på det, men er langt fra overbevist. og likevel, Dumble sa jo at snape var lei for at BEGGE døde? Snape lei seg for at James døde? TULL!

Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
25. July 2005, 13:28

snape var nok ikke lei seg for at james døde nei. han hadde mobba snape under hele hogwarts.....

...
25. July 2005, 13:31

Snape var vel glad, nei jeg mener overlyekklig for at James døde.

Y Sirius

And we must
25. July 2005, 13:32

og likevel klarte han å lure Dumble... jaja, enten det eller så må han ha lurt Voldie, like ille begge deler egentlig (les:vanskelig)

25. July 2005, 13:35

snape sliter uansett hvem han har lurt. hvem er værst å lure??

...
25. July 2005, 13:41

trur kanskje det er hverst å lure voldemort, men vet ikke, kommer ann på hvem av de som er best i Legilimency

Y Sirius

And we must
25. July 2005, 13:44

har egentlig en feeling på at Snape ikke helt visste hvem han skulle være lojal mot, så han lurte litt begge to? kanskje?

Post Reply 

Forumhopp: