|
Har dumbledore en horcrux
|
|
3. April 2006, 17:16
|
|||
|
|||
Maranwë Skrev:De trengte vel ikke å være redde får å dø? Det var vel et valg du måtte ta eller noe. De var vel bare Nearly Headless Nick som valgt det fordi han var redd får å dø og derfor valgt og bli spøkelse. Det har vel aldri blitt sagt at man må være redd får å dø får å bli spøkelse eller er det noe jeg har gått glipp avIthilme Skrev:Jeg tviler ikke et sekund jeg heller på at Dumbledore er død. Men han sa jo noe til Harry i bok to... Så lenge det er noen på Hogwarts som er lojale mot han, vil han aldri virkelig forlate Hogwarts. Det ene er jo at han finnes nå i et portrett på headmasters office. Men... kanskje han kommer tilbake som gjenferd?Nei, bare de som er redd for å dø kommer igjen som spøkelser, noe ikke Dumbledore var. ![]() Men allikevel så tviler jeg på at DD velger å bli spøkelse
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
3. April 2006, 18:25
|
|||
|
|||
|
^En blir et spøkelse dersom en har store følelser i dødsøyeblikket.
Nick - sint, pga at hodet ikke var kuttet godt nok av Myrtle - lei seg, pga at hun ble plaget pga brillene Bloody Baron, ensom? I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
9. April 2006, 13:10
|
|||
|
|||
|
[color=#FFFFFF]DD er en snill man <3 han sier jo at han ikke er redd når han er sammen med harry i hulen fordi han er med harry. og det beviser nok at DD er sikker på at harry klarer det alene! og det blir bare heeelt LotR hvis han kommer igen!!
<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Alex, du må skifte skriften din. : ) Det er slitsomt å markere hvert innlegg du skal skrive. Gå inn på kontrollpanel - personlig info - endre profil og velg deg en skriftfarge som ikke er svart. //Majo</span>[/color] jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
9. April 2006, 14:02
|
|||
|
|||
inga Skrev:^En blir et spøkelse dersom en har store følelser i dødsøyeblikket.Blir man ikke spøkelse fordi man er for redd til å gi slipp på livet, da? Trodde det var det Nick sa: Sitat:"I was afraid of death," Nick said softly. "I vhose to remain behind." Dumbledore blir ikke et spøkelse. Han ser på døden som en neste utfordring, som han sier til Harry i PS. Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
9. April 2006, 21:43
|
|||
|
|||
|
Jeg leste det på mugglenet, (fant det ikke igjen nå)..
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Jeg kan tenke meg den muligheten. Andre som kan tenke seg det?