|
Ronny og hermine - Blir de sammen?
|
|
25. November 2005, 15:31
|
|||
|
|||
|
RE: Ronny og hermine - Blir de sammen?
okay, tror dere Hermine og Ronny blir sammen i den siste boka? De er jo på lang vei til å bli det i den sjette boka også, men de mangler fortsatt litt...jeg håååper de blir sammen
hehe...de hadde vært et sånt søtt par<3<3<3 hva synes dere i så fall?
|
|||
|
25. November 2005, 15:40
|
|||
|
|||
|
Jeg er ganske sikker på at de kommer til å bli sammen ja. Men om bøkene hadde fortsatt inn i resten av livene deres tviler jeg på at Ron og Hermione hadde holdt sammen for alltid.
|
|||
|
25. November 2005, 19:40
|
|||
|
|||
|
joda, de gifter seg=) hehe...<3<3<3Love is in the air
|
|||
|
25. November 2005, 23:25
|
|||
|
|||
|
Ronny og Hermione er ikke et "and they lived happily ever after" par. Den gjensidige respekten mangler.
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
25. November 2005, 23:51
|
|||
|
|||
|
hvis begge to klarer å holde ut noen år med forferdelig krangling trur jeg de to helt fint kan hende opp som parret, men som sagt: de må være villige til å ofre ganske mye.
Y Sirius And we must |
|||
|
28. November 2005, 17:29
|
|||
|
|||
|
Hmm.. Tror nok de ender opp som et par i bok 7, ja.. Men vet ikke helt om det kommer til å vare for alltid.. Som mange andre sier her: De krangler jo veldig mye.
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
2. December 2005, 15:37
|
|||
|
|||
|
Tipper de blir sammen til slutt... håper i alle fall...
Trolig vil det ikke vare.. Men tror alikavel de kommer til å finne hverandre i 7eren...
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
2. December 2005, 16:23
|
|||
|
|||
|
Var det bare meg, eller stoppet kranglingen litt opp etter den Herbology-timen der Hermione sa at hun hadde tenkt til å ta med Ron til Slughorns Christmasparty? Greit nok, det var nok litt småkrangling, men det har roet seg ned. Syns nå jeg, i hvertfall. Dessuten, nå er det mye alvorligere tider enn før Voldemorts oppstandelse i bok 4, og de er nå modne, hele 17-18 år! (Du og du, som tiden flyr
)De blir et par i bok sju. Klarer de å overleve, kommer de nok til å være sammen. Muligens gifter de seg, men... jeg er ikke helt sikker. Dog, det hadde vært koselig. ^^, Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
5. December 2005, 00:52
|
|||
|
|||
|
De blir sammen og slutter å krangle!
*Ravenclaw* |
|||
|
11. December 2005, 14:52
|
|||
|
|||
|
Håper de blir det ja! Hadde vært moro, men de krangler/diskuterer veldig mye da.. Menmen..kan jo alltids håpe
|
|||
|
12. December 2005, 12:38
|
|||
|
|||
|
Hvorfor kunne ikke det vare?
Det starter med krangel, slutter med bleieskift. På slutten av HBP slutta de jo nesten å krangle...haalo. D R A C O D O R M I E N S N U N Q U A M T I T I L L A N D U S Stol på rosa. |
|||
|
12. December 2005, 14:06
|
|||
|
|||
|
vel, vil vel ikke si at de slutta å krangle helt, Ron og Hermione kommer vel alltid til å ha sine småkrangler. Men de kranglet på en annen måte, ikke de store tingene som Harry legger så mye merke til...
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
9. January 2006, 18:39
|
|||
|
|||
|
Nei jeg vet ikke helt. De blir nok sammen i nr. 7, men om det er alltid like lykkelig er vel heller tvilsomt...
[color=powderblue]TO |
|||
|
6. October 2006, 17:35
|
|||
|
|||
|
Jeg er også ganske sikker på at Ronny og Hermine blir sammen...
De passer utrolig godt sammen... <3 og de flørter veldig godt i den siste boken... De passer i alle fall mye mer sammen, enn Hermine og Harry...
*-.-*-.-*Frøken Delacour*-.-*.-.* |
|||
|
7. October 2006, 19:02
|
|||
|
|||
|
Tror nok de hadde blitt sammen i 6. bok hvis d ikke hadde vært for Lavender.
Jeg får ihvertfall en følelse av at Ron og Hermoine er mer samlet når de argumenterer for å være med Harry uansett hva som skjer. igjen kan d være pågrunn av omstendighetene med Dumbledores død.... Uansett tror jeg d ville blitt UTROLIG pinlig for Harry
*'^¤Simsalabim & Hokkuspokkus¤^'* "Over there it's bling-bling, over here it's bling-bang" |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp
hehe...de hadde vært et sånt søtt par<3<3<3 hva synes dere i så fall?

)

De passer utrolig godt sammen... <3 og de flørter veldig godt i den siste boken...
De passer i alle fall mye mer sammen, enn Hermine og Harry...