Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romantikk i hbp - Definetely mer av det...
12. February 2006, 04:53

J. K. Potter Skrev:Nå virket den ja Wink

Men der har jo ikke historien blitt oppdatert på over et år, på hjemmesiden var det ihvertfall 11 kapitler Wow
Vel vel, noe sier meg at hun har gitt den opp Sad
Er det 11 kapitler? Da trenger jeg link med en gang. Likte historien selv om i begynnelsen var den litt rar. Jeg leste ikke lengre til kap.10 og da ble jeg så frustert at jeg skulle sende mail til den Yuri(forfatteren) og si at hun måtte bare forsette på historien. Men jeg måtte registerer Devil så gadd ikke å gjøre det nå. Ser lite lyst ut at hun forsetter med den men, noe som hun burde gjort. >Sad
Siter denne meldingen i et svar
12. February 2006, 17:54

Avra_kadavra Skrev:
J. K. Potter Skrev:Nå virket den ja Wink

Men der har jo ikke historien blitt oppdatert på over et år, på hjemmesiden var det ihvertfall 11 kapitler Wow
Vel vel, noe sier meg at hun har gitt den opp Sad
Er det 11 kapitler? Da trenger jeg link med en gang. Likte historien selv om i begynnelsen var den litt rar. Jeg leste ikke lengre til kap.10 og da ble jeg så frustert at jeg skulle sende mail til den Yuri(forfatteren) og si at hun måtte bare forsette på historien. Men jeg måtte registerer Devil så gadd ikke å gjøre det nå. Ser lite lyst ut at hun forsetter med den men, noe som hun burde gjort. >Sad
Tidligere var den å finne på www.like-bunnies.com men nå er det ingenting der lenger Confused
Jeg likte den historien veldig godt, men men.

When you're standing at the crossroads,
Don't know which path to choose,
Let me come along.
Cause even if you are wrong...
I'll stand by you
Finn alle innlegg av denne brukeren
19. February 2006, 00:11

Dult og Lupus er så søte sammen. De kommer til å få mange små metamorf-varulv babyer!! Big Grin Litt sånn som Esel og Dragen i Shrek, som fikk mange drage-esel babyer :Wink:

Living's easy with eyes closed
5. April 2006, 15:54

Jeg syns egentlig det var litt teit at Hermine og Ronny ble sammen... er redd for at vennskapet mellom dem skal endre seg sånn hvis de slår opp eller noe.. Det har liksom alltid vært de tre.. vil at det skal være sånn fortsatt!
Men at Harry og Gulla ble sammen var vel bedre.. kanskje.. =)Smile
5. April 2006, 16:09

Sitat:Jeg syns egentlig det var litt teit at Hermine og Ronny ble sammen... er redd for at vennskapet mellom dem skal endre seg sånn hvis de slår opp eller noe.. Det har liksom alltid vært de tre.. vil at det skal være sånn fortsatt!
Men at Harry og Gulla ble sammen var vel bedre.. kanskje.. =)Smile

Jeg er enig med deg om det første..men det siste...Nei!!
(ikke at jeg har peiling på sånt)

<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Hvorfor postet du innlegget da? Skal la det gå for denne gang. - Majo</span>

The Pentagram the secret guardian of magic.
5. April 2006, 19:53

Lurer på om Luna og Ron blir sammen jeg Tongue Ron sier jo at han bare liker Luna mer og mer. Syntes de blir et søtt par jeg Wink

"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin."
Glad i deg<3 Roxanne<3
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Post Reply 

Forumhopp: