|
Romantikk i hbp - Definetely mer av det...
|
|
12. February 2006, 04:53
|
|||
|
|||
J. K. Potter Skrev:Nå virket den jaEr det 11 kapitler? Da trenger jeg link med en gang. Likte historien selv om i begynnelsen var den litt rar. Jeg leste ikke lengre til kap.10 og da ble jeg så frustert at jeg skulle sende mail til den Yuri(forfatteren) og si at hun måtte bare forsette på historien. Men jeg måtte registerer så gadd ikke å gjøre det nå. Ser lite lyst ut at hun forsetter med den men, noe som hun burde gjort. >
|
|||
|
12. February 2006, 17:54
|
|||
|
|||
Avra_kadavra Skrev:Tidligere var den å finne på www.like-bunnies.com men nå er det ingenting der lengerJ. K. Potter Skrev:Nå virket den jaEr det 11 kapitler? Da trenger jeg link med en gang. Likte historien selv om i begynnelsen var den litt rar. Jeg leste ikke lengre til kap.10 og da ble jeg så frustert at jeg skulle sende mail til den Yuri(forfatteren) og si at hun måtte bare forsette på historien. Men jeg måtte registerer ![]() Jeg likte den historien veldig godt, men men. When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
19. February 2006, 00:11
|
|||
|
|||
|
Dult og Lupus er så søte sammen. De kommer til å få mange små metamorf-varulv babyer!!
Litt sånn som Esel og Dragen i Shrek, som fikk mange drage-esel babyer : :
Living's easy with eyes closed |
|||
|
5. April 2006, 15:54
|
|||
|
|||
|
Jeg syns egentlig det var litt teit at Hermine og Ronny ble sammen... er redd for at vennskapet mellom dem skal endre seg sånn hvis de slår opp eller noe.. Det har liksom alltid vært de tre.. vil at det skal være sånn fortsatt!
Men at Harry og Gulla ble sammen var vel bedre.. kanskje.. =)
|
|||
|
5. April 2006, 16:09
|
|||
|
|||
Sitat:Jeg syns egentlig det var litt teit at Hermine og Ronny ble sammen... er redd for at vennskapet mellom dem skal endre seg sånn hvis de slår opp eller noe.. Det har liksom alltid vært de tre.. vil at det skal være sånn fortsatt! Jeg er enig med deg om det første..men det siste...Nei!! (ikke at jeg har peiling på sånt) <span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Hvorfor postet du innlegget da? Skal la det gå for denne gang. - Majo</span> The Pentagram the secret guardian of magic. |
|||
|
5. April 2006, 19:53
|
|||
|
|||
|
Lurer på om Luna og Ron blir sammen jeg
Ron sier jo at han bare liker Luna mer og mer. Syntes de blir et søtt par jeg
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

så gadd ikke å gjøre det nå. Ser lite lyst ut at hun forsetter med den men, noe som hun burde gjort. >

Litt sånn som Esel og Dragen i Shrek, som fikk mange drage-esel babyer :

Ron sier jo at han bare liker Luna mer og mer. Syntes de blir et søtt par jeg