Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romantikk i hbp - Definetely mer av det...
25. July 2005, 21:58

Tror også at Ginny er meget utsatt i bok 7... Det er flere som kan fortelle Voldemort om forholdet deres, og evt. "forklare" til Voldemort at selv om de ikke er sammen, så bryr han seg nok om henne fortsatt. Wink

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!"
"I was referring to the bible."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
25. July 2005, 22:08

veldig enig med deg der, DracoD. Smile

Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free.

¤Love Actually¤
Finn alle innlegg av denne brukeren
25. July 2005, 22:22

[quote="Nilboriel"][color=#000000]Remus og Tonks! Dette hadde jeg ikke ventet meg. Remus er yndlingspersonen min, og jeg håpet virkelig at han skulle finne seg en snill en! Tonks er vel, når det får sunket inn litt, ganske perfekt.

'I see you are - '
'Dumbledore's man through and through,' said Harry.
'That's right.'

25. July 2005, 23:15

Nenya Skrev:Remus er en av mine favoritter, syns han fortjener litt love han og, og ikke bare i fiction... Angel
Leser du Remus/Tonks ficer du å ja? Hehe.. Remus er også en av mine yndlingskarakterer i HP.. Han kan ikke dø!! De tok fra meg Sirius og.. Ja, But but

"I wanted everything for little while,why shouldn't I?
I wanted to know what he was like...~"
30. July 2005, 07:30

Endelig skikkelig kjærlighet i boka Wizard 3 !
Jeg gliser enda jeg, det er bare helt fantastisk!

Ron & Hermione, det visste vi, vi ventet bare at skulle skje. Og når Ron hang med Lavender, argh, jeg ble så irritert!
Men allikavel, visste jeg at det varte ikke lenge.
Og når Ron lå der på sykesenga og mumla etter Hermione:Damn, hørte ingen det? De gjorde sikkert det, men oppmerksomheten var selfølgelig rettet mot Bill.

Harry & Ginny Vell, jeg ble litt overasket. Selv om jeg ikke har vært verdens største fan av Ginny *Kremt-stirre ned i bakken* satt jeg allikavell overberbegistret i senga når han kysset henne ^^
Og jeg er enig med at de kom veldig fort på at han likte Ginny, men det er nu så ^^
Og jeg fikk ganske mye respekt for Gin når hun sa:"What if I don't care" angående det på slutten at Harry ville ikke risikere Gin ovenfor Voldemort.

Lupin & Tonks Aw, de kom som en gledelig overaskelse!
Jeg ble kjempe glad for det, jeg sprudlet Wizard 3
Og at Tonks brydde seg ikke om at Lupin var werewulf, ah, truly love her^^

Bill & Fleur Det gjorde meg ingenting, helt greit!
Og at Fleur er litt blond og kommer med ganske så merkelige komentarer, så er liksom ikke det en ordentlig grunn for at de ikke kan være sammen (Ikke for meg hvertfall, kjærlighet er sterkereenn så ^^ ..)

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
30. July 2005, 07:37

Sitat:Og jeg er enig med at de kom veldig fort på at han likte Ginny, men det er nu så

Gikk det virkelig så fort...?? Det er jo maaange dager vi ikke leser om.

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
30. July 2005, 07:41

Nei, ikke sånn. Han likte hun lenge, men liksom det at han fikk the lovin feeling når han så hun osv..

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
30. July 2005, 07:56

hmm..... men er ikke det veldig vanlig da? Harry har en del å tenke på. Tror bare han trengte et virkelig dytt før han innså det.

"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
30. July 2005, 09:06

tror harry merka det best når han og ron fant ginny og dean mens de kyssa ..

Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free.

¤Love Actually¤
30. July 2005, 20:13

Javel dah, så tok jeg feil... Glare

Før jeg leste HBP, hadde jeg aldri trodd at Ron og Hermione skulle bli sammen. Men Hermione var liksom helt forandra helt fra starten av bok 6, så da de ble sammen, virka det ikke så umulig lenger... blir spennende å se hvor bra det fungerer i fremtida!
Da Harry kyssa Ginny, hadde jo alle skjønt at det kom til å bli R/Hr, seff, så jeg ble veldig glad. Ginny er kjempetøff, passer bra til Harry. Jeg tror det blir vanskelig for dem å holde seg unna hverandre, f. eks på bryllupet til Bill og Fleur og hvis Harry besøker The Burrow.
Bill/Fleur og Tonks/Lupin ble jeg ikke særlig overrasket over. Den scenen ved sykesenga til Bill var så fin! Smile Begravelsen ogsål... Likte hele slutten av boka veldig godt! Litt dumt at vi ikke hørte noe mer om Hagrid/Maxime, though...

Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present...

-Keep The Dream Alive-
30. July 2005, 20:29

[color=#FFFFFF]

Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang
30. July 2005, 21:12

bear^ Skrev:Det med Ginny fikk jeg stor tro på allerede i bok 2. Ginny har alltid vært litt småforelska i harry, men det tok sin tid før det endelig kom frem.
Samme her, dette har jeg gått å ventet på siden bok 2. Endelig!

Jeg jubla høyt når Harry kysset Ginny, endelig får Harry seg kjæreste liksom! Dumt at Rowling ikke ga oss mer innblikk i datene deres, som da de hadde vært en tur nede ved sjøen, alt gikk liksom så fort med dem. Et kyss og så rett over til hverdagen der de nå er kjærester. Føler at jeg gikk glipp av noe, vet ikke helt hva.

Men jeg skulle selvfølgelig ønske at det var Harry og Hermione..

Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain
- Mrs. Weasley CoS
- Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. -
30. July 2005, 23:35

[quote="Sharko"][color=#000000]

"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
30. July 2005, 23:49

Ikke så mye, men jeg skal være enige i at de ikke akkurat er drømmeparet.

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
31. July 2005, 02:04

[quote="DracoD"][color=#000000][quote="Sharko"]

Post Reply 

Forumhopp: