|
Romantikk i hbp - Definetely mer av det...
|
|
17. July 2005, 15:22
|
|||
|
|||
|
RE: Romantikk i hbp - Definetely mer av det...
Hah! Jeg må bare si det: Told you so!!
Harry & Ginny Ronny & Hermine Bill & Fleur Det har jo vært så åpenbart, jeg har ikke skjønt hvorfor folk har giddet å diskutere det en gang... En ting jeg aldri hadde ventet meg var Tonks & Remus, men ok... Men gud, jeg har aldri vært så happy som når Harry kysset Ginny. Desto større var frustrasjonen da han forlot henne i slutten. Hva synes dere om parene våre? Og ikke minst, det store spørsmålet... Når blir det noe av Madam Pinch og Filch??
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
17. July 2005, 16:54
|
|||
|
|||
|
Gode par! :
: Selv om jeg synes at Harry & Ginny varte litt for kort (men vi vet jo ikke heeeelt hva som vil skje enda..).. Det tok litt tid før Ron og Hermione kom sammen da.. Sparte det nesten helt til slutten, selv om det var opplagt hele veien. Tonks og Lupin var uventet, ja, men Lupin fortjener det! Virker ikke som om at han har hatt så mye av et kjærlighetsliv.. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd. (Selv om Bill & Fleur faktisk gjorde meg nesten kvalm noen ganger..)
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
17. July 2005, 18:45
|
|||
|
|||
|
Jeg er overlykkelig jeg!
Slo i puta av glede da Harry kyssa Ginny, hehe. Endelig! liksom. Men, altså, følelsene kom kanskje litt brått på Harry? (For all del, skal ikke klage, men..) Plutselig så var han forelska i Ginny?Ron og Hermione kom sammen til slutt, Rowling måtte bare dra det ut. Hehe. Ble rørt da Ron trøsta Hermione under begravelsen til Dumbledore. Remus og Tonks! Yes! Men ble overrasket over at Rowling skrev det, det må jeg innrømme. Trodde ikke hun kom til å føre de sammen, selv om jeg håpet på det. For det har vel ikke vært hinting til det i bøkene? (Skal lese HBP grundig nå snart, må bare la det beroe litt.) Men, som sagt, overlykkelig! Og Arthur hadde jo et nuffelig kallenavn på Molly da. Mollywobbles. Aww! Hehe. Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
17. July 2005, 19:05
|
|||
|
|||
|
Hehe, tok sin tid, viste lenge før denne boka at Ginny kom til å ende opp med Harry og Ron med Hermione.
Det med Ginny fikk jeg stor tro på allerede i bok 2. Ginny har alltid vært litt småforelska i harry, men det tok sin tid før det endelig kom frem. Ron og Hermione var egentlig også opplagt. De har "småflørta", på en litt rar måte. Men har lest mellom linjene på det as well. |
|||
|
17. July 2005, 19:14
|
|||
|
|||
Ingrid Skrev:Tonks og Lupin var uventet, ja, men Lupin fortjener det! Virker ikke som om at han har hatt så mye av et kjærlighetsliv..Sånn bortsett fra forholdet til Sirius mener du?
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
17. July 2005, 22:07
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:Hehe!Ingrid Skrev:Tonks og Lupin var uventet, ja, men Lupin fortjener det! Virker ikke som om at han har hatt så mye av et kjærlighetsliv..Sånn bortsett fra forholdet til Sirius mener du? Sånn bortsett fra forholdet til Sirius, ja!
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
17. July 2005, 23:19
|
|||
|
|||
|
hmmm...Tonks+Lupin= ?
Det var en smule rart! Men utrolig hyggelig! Harry og Ginny! DET var kult egentlig!! ![]() Ron&Hermione...vel...SJOKK!!!! eller ikke... Eiganes Skolekorps` Høye Beskytter... |
|||
|
18. July 2005, 00:18
|
|||
|
|||
Majo Skrev:Men, altså, følelsene kom kanskje litt brått på Harry? (For all del, skal ikke klage, men..) Plutselig så var han forelska i Ginny?Syns det har vært ganske opplagt... Vet ikke helt hvorfor, men har alltid hatt en følelse. Men hvordan kan han slå opp så fort? Jeg blir helt trist. De var jo så perfekte...! Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
18. July 2005, 00:22
|
|||
|
|||
|
de var nokså perfekte! MEN!!! Jeg er ganske overbevist om at det blir de to til slutt, når (ikke hvis) Harry dreper Voldemort.
Eiganes Skolekorps` Høye Beskytter... |
|||
|
18. July 2005, 00:26
|
|||
|
|||
Marie Skrev:Jeg har en liten følelse av at Ginny vil prøve å overtale Harry til å bli med. Ginny vil ikke gi slipp på ham nå.Majo Skrev:Men, altså, følelsene kom kanskje litt brått på Harry? (For all del, skal ikke klage, men..) Plutselig så var han forelska i Ginny?Syns det har vært ganske opplagt... Vet ikke helt hvorfor, men har alltid hatt en følelse. Og Harry kommer til å tenke utrolig mye på Ginny hvis hun ikke er med. Ellers blir det slutten Harry dreper Voldemort og kommer tilbake til the Burrow for å hente Ginny. Håper jeg. Litt.
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
18. July 2005, 00:39
|
|||
|
|||
|
Det er uansett helt klart at det blir de to!!
Sinnsykt bra kommentar da Harry kysset Ginny. "Well - if you must." Eiganes Skolekorps` Høye Beskytter... |
|||
|
19. July 2005, 10:13
|
|||
|
|||
|
når Harry kyssa Ginny, jeg ble så glad:D Jeg har alltid håpa de skulel bli et par, jeg satt å kliste så sjukt my da, fikk til og med tårer i øye, jeg elsker det øyeblikket.
og det med Tonks og Lupin var jo så koslig(: når det holdt i hendene på Bumdledore begravelse... aww:') Y Sirius And we must |
|||
|
19. July 2005, 10:34
|
|||
|
|||
|
Jeg er overbevist om at Harry ender opp med Ginny, og at det skjer før han kjemper den siste kampen mot Voldemort. Jeg er bombesikker fordi det eneste som gjør Harry sterker enn Voldemort er love, og det kommer han til å skjønne før han møter Voldemort. Ginny og Harry. Ron og Hermione. Sånn er det bare.
I have a bad feeling about this. |
|||
|
19. July 2005, 10:39
|
|||
|
|||
|
ja, håper det:D
men jeg trur de kommer til å bli par og gifte seg hvis Harry overlever Y Sirius And we must |
|||
|
19. July 2005, 11:44
|
|||
|
|||
|
Hadde jo håpet sterkt på Harry og Hermione, men det er nå igrunnen greit slik det ble :
:
[color=powderblue]TO |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: Selv om jeg synes at Harry & Ginny varte litt for kort (men vi vet jo ikke heeeelt hva som vil skje enda..)..
Det tok litt tid før Ron og Hermione kom sammen da.. Sparte det nesten helt til slutten, selv om det var opplagt hele veien. Tonks og Lupin var uventet, ja, men Lupin fortjener det! Virker ikke som om at han har hatt så mye av et kjærlighetsliv.. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd.
(Selv om Bill & Fleur faktisk gjorde meg nesten kvalm noen ganger..)

Slo i puta av glede da Harry kyssa Ginny, hehe. Endelig! liksom. Men, altså, følelsene kom kanskje 
Sånn bortsett fra forholdet til Sirius, ja!