Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korteste sommer i hekkveien hittil - Hvorfor det?
19. April 2005, 11:45

Mr. Potter Skrev:Han er trygg på Grimolds Plass ja, såfremt ikke Humlesnurr røper det.
Det er ikke sikkert... Dumbledore kan dø, Voldemort kan muligens få informasjonen fra Harry selv hvis han "spionerer, eller orderen kan ha en spion (noe som er VELDIG sannsynlig!) som kan portkey eller ta med Harry ut fra huset hvor dødsetere venter på han.
Må si at jeg begynner å få mistanker mot Snape igjen, Axe Rowling har tross alt brukt alle de fem bøkene så langt på å overbevise oss at han er uskyldig, og jeg ville ikke bli overrasket om hun plutselig slapp en bombe om han ikke var det likevel. Hun er ganske forutsigbar med å være uforutsigbar for å si det sånn. Confused Kanskje han er trippelspion?

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
20. April 2005, 17:53

Ah, Snape, han er så fascinerende at jeg blir helt fascinert. Hehe. Ordenen har en spion, hmm, hvorfor ikke? Spioner vil det alltid kry av i en krig. Bare det ikke blir en "repetisjon" av Ormsvans-opplegget...

Humlesnurr dør nok ikke i en sånn omstendighet at Harrys trygghet i Grimolds Plass vil være i fare. Dersom fyren dør, blir det nok mot slutten av sjuern..

ps. fryktelig kewl avatar quizgirl Cool

Hei sveis!
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
24. April 2005, 14:45

Lurer på hvordan krigen blir, tror ikke Voldie klarer å skaffe like mange tillhengere som han engang hadde.....
Kanskje the Weasleys inviterer Harry på ferie sammen med de, ?
men det får han kanskje ikke lov til av ordenen?

"Oh, I should not said that?" :Hagryd

*ONLY One wiLL DIe TOnigHt!!*
25. April 2005, 15:52

Jeg tror hann drar til Ron & Co veldig fort... Men jeg har en liten mistanke om at noe skjer, men som er fint! Big Grin

" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape
10. May 2006, 07:38

bra gjettet Fawkes =P

jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp!
10. May 2006, 12:33

har dere ikke lest halfblood prince enda? skal ikke røpe noe, bare lurer. har ikke den kommet på norsk allerede?

Gi meg neste bok N
10. May 2006, 14:04

Joda, men som dere kan se øverst i innlegget, vises dato for når dette ble postet. Dette er et tema som ble diskutert for et år siden, før boken kom ut Rolleyes

When you're standing at the crossroads,
Don't know which path to choose,
Let me come along.
Cause even if you are wrong...
I'll stand by you
17. July 2006, 00:13

Edit: ops så ikke datoen..

Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs."

Hermione:
"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled."
Post Reply 

Forumhopp: