|
There will be more deaths - More deaths coming...
|
|
4. November 2005, 23:48
|
|||
|
|||
|
[color=#728FCE]Uansett hvem det er tror jeg ikke det blir Lupin. Han er den siste av Marauderne (regner ikke med den hjernedøde rotta), og det blir litt for tragisk hvis alle skulle dø.
WR No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
5. November 2005, 18:57
|
|||
|
|||
Line Skrev:står lupin harry så nært? vet at enkelte påstår det.. men jeg har aldri fått følelsen av det, ikke som sirius.Er ikke sikkert Lupin tør å binde seg for mye til Harry..For han vet at risikoen for at han dør er stor, særlig når han er dobbeltagent, og vil vel ikke risikere at Harry blir knust igjen slik som ved Sirius "død". . Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
5. November 2005, 22:53
|
|||
|
|||
|
^skjønner.. er egentlig enig der.
Nilboriel Skrev:Uansett hvem det er tror jeg ikke det blir Lupin. Han er den siste av Marauderne (regner ikke med den hjernedøde rotta), og det blir litt for tragisk hvis alle skulle dø.gjør det? blir det ikke litt mer sånn symbolsk? at nå er the marauders sin tid over..? glømte å skrive i den forgje posten min at jeg trur remus & peter dør og. Y Sirius And we must |
|||
|
5. November 2005, 22:59
|
|||
|
|||
|
Nå som Harrys gudfar Sirius og "bestefar" Dumbledore er død, er det vel en sjanse for at "mamma" Mrs.Weasley dør også..
Håper ikke Lupin dør, Harry trenger å ha igjen noen fra foreldrenes tid.. Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
6. November 2005, 00:37
|
|||
|
|||
Tussi Skrev:Nå som Harrys gudfar Sirius og "bestefar" Dumbledore er død, er det vel en sjanse for at "mamma" Mrs.Weasley dør også..hun dør ikke, bare kjæresten ginny =D (egentlig :'( dah) Y Sirius And we must |
|||
|
9. November 2005, 13:43
|
|||
|
|||
|
[color=#FF0000]Jeg har ikke lyst til å tippe hvem som dør...det blir tragisk uansett! Uff, tenk om Ginny dør, eller Lupin, eller Ron, eller Hermione, eller.... U
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
9. November 2005, 17:31
|
|||
|
|||
|
Jeg blir ikke så veldig lei meg om Ginny dør, bare på Harrys vegne. Om Ginny dør, er det jo fritt fram for Harry oh Hermione..
Sier ikke at jeg VIL at Ginny skal dø altså, vil ikke irritere på meg Ginny-fans, men jeg blir mer lei meg om f.eks. Fred og George eller noen andre Weasleys dør, kanskje ikke Percy da..svikeren... Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
22. November 2005, 10:22
|
|||
|
|||
Tussi Skrev:Jeg blir ikke så veldig lei meg om Ginny dør, bare på Harrys vegne. Om Ginny dør, er det jo fritt fram for Harry oh Hermione.... sånn rent bortsett fra at JKR har sagt at det ikke kommer til å skje og at Hermione og Ron snart blir sammen så... Harry kan jo stjele Hermione fra Ron og miste resten av Weasleyene og? The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
22. January 2006, 13:27
|
|||
|
|||
|
[color=#728FCE]Mjæh!
Jeg vil ikke at Voldemort skal dø! Han er tøff! Men han gjør nok det. Dessverre tror jeg nok at flere enn én person nær oss kommer til å dø her. Det blir det avgjørende slaget! Folk må dø for at det skal bli troverdig. Det blir liksom litt for sukkersøtt hvis: "Wow! Jeg drepte Voldemort, og bare No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp