|
Quirrel - - når ble han ansatt?
|
|
10. November 2007, 14:17
|
|||
|
|||
|
Det er jo godt mulig han har hatt en annen jobb før? Eller?
Men han kom jo over Voldemort på en reise, så da kom han vel kanskje rett fra den... I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
26. November 2007, 08:44
|
|||
|
|||
|
han må nesten ha kommet rett fra den reisen tror jeg.
for en skulle jo tro at voldemort bestemte at han skulle søke på den jobben siden de vises sten var gjemt på hogwarts... men nei... for den ble jo ikke flyttet dit før den dagen hagrid og harry tok den med, og voldemort og quirrel prøvde jo å stjele den den samme dagen... hmm uansett så visste jo voldemort at quirrel bare ville kunne ha jobben i et år. så det må ha vært noe han ville ha ham til å gjøre på det ene året han skulle få være lærer der, kanskje drepe harry potter? Klem fra Aillya=) |
|||
|
30. May 2009, 16:06
|
|||
|
|||
|
RE: Quirrel - - når ble han ansatt?
Vel, på hp-leksikonet står det at han underviste i gompelogi før han starta som DADA lærer. Kor dei har det i fra, har eg ikkje no' peiling på, men det sier dei iallefall.
http://www.hp-lexicon.org/wizards/quirrell.html En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
30. May 2009, 22:50
|
|||
|
|||
|
Ååh
![]() Hvis det står der, så har sikkert Rowling sagt det når noen har spurt
Klem fra Aillya=) |
|||
|
31. May 2009, 20:58
|
|||
|
|||
|
Jess : )
Men da.. er jo spørsmålet hvorfor ikke Dumbledore fortalte at han hadde skiftet jobb og at hun nye hadde begynt.. Men jeg tror vi vet svaret: som nevnt før her: Rowling er jo faktisk bare et menneske som alle andre
En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp