Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Harrys' kæreste - Hvem blir den heldige pige?
29. April 2004, 18:40

jeg er overbevist om at Ron havner sammen med hermione, mens harry endet opp med draco... men jeg vil ikke at det skal være sånn! Jeg vil at Ron skal ende opp med draco og draco skal ofre seg i siste liten og redde hele verden, og at Harry skal ende opp med... ja...hvem vet. Seamus eller noen.

I'm not sweet! I am dark and mysterious ...and seriously pissed off!

=HUFFLEPUFF=
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
29. April 2004, 21:36

Aillya Skrev:Ron er vertfall seriøst forelsket i Hermione!!
Og eg tror d kan bli noe mellom Harry og Ginny!
Synd at d aldri skjer noe som eg forventer når Rowling skriver bøker då... Tongue
At Ron liker Hermione virker sannsynelig. Men at Hermione liker Ron i bøkene er i så fall ikke så synlig der, men i filmen er det veldig hint om at det blir de to i alle fall! Sad æsj og æsj! Og Rowling har alltid sagt at de skynder litt på "prosessen" i filmene, for skuespillerne vokser så mye fortere der enn i bøkene. Og hvem vet, kanskje det bare er hennes måte å "rette på ting," som hun skulle ønske hun tok med i de første bøkene....? Skulle ikke forundre meg om hun kommer stadig vekk på ting som hun burde tatt med tideligere! Eh

Men DETTE bildet kan få oss til å tvile litt! HEHEHE!!!! Devil

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
Finn alle innlegg av denne brukeren
30. April 2004, 00:34

nommin så søtt, da!
og at hun retter på tingene på den måten er jo egentlig ikke ås dumt. Om bare filmene hadde vært litt bedre, hade det kanskje fungert også.

=HUFFLEPUFF=
30. April 2004, 07:40

haha.. jeg fant det bilde nå, og løp in her for å poste det! ser ut som du kom meg i forkjøpet...
Men bldet:
TVILSOMME GREIER DET HER! :angry:

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!"
"I was referring to the bible."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
2. May 2004, 14:18

quizgirl: Jeg hater det bildet! Det er kvalmt! Harry og Hermine skjer aldri, og takk og pris for det.

Hun som derimot ender opp mer Harry, er Luna. Jeppda. Det må bare bli dem. Da kan Ronny få Hermine og Neville få Ginny (og ikke prøv å påstå noe annet enn at N&G ville vært søte sammen!)

Good Hufflepuff, she took the rest
And taught them all she knew.
2. May 2004, 20:24

lille etti Skrev:Da kan Ronny få Hermine og Neville få Ginny (og ikke prøv å påstå noe annet enn at N&G ville vært søte sammen!)
jeg påstår noe annet..
She's nothing like him!
husker du ikke the yule ball? Tviler på at det var noe i det.. hun gikk fra ham, for å finne en annen!

men enig i at H/Hr vil aldri skje!

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
3. May 2004, 16:48

Harry får enten Ginny eller en ny som vi ikke har møtt ennå.
Hermione ender enten opp med Ron eller Draco.
Neville kan jo få Cho.
Ginny og Draco kan gå.

Er overbevist over at Draco ender opp med enten Hermione eller Ginny, siden det er de to jentene faren hans vil at han skal holde seg lengst unna :-)

Klem fra Aillya=)
3. May 2004, 17:17

Aillya Skrev:Er overbevist over at Draco ender opp med enten Hermione eller Ginny, siden det er de to jentene faren hans vil at han skal holde seg lengst unna :-)
Hermione og Draco vil aldri bli sammen.
JK Rowling sa dette selv.

"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
3. May 2004, 17:50

Hallo? Hva med Krum, da?
3. May 2004, 18:00

msjoplin Skrev:
Parvati Patil Skrev:J.K Rowling har sagt at Harry vil få en kæreste i bog 6! Hvem blir den heldige pige?
Pige? Jeg tror det blir en gutt :Wink:
Jah, jøss, hvrfor ikke? Jeg tror Harry og Draco hadde blitt et bra par. (Lurer på hva Lucius ville sagt da?) H. og D. er jo noen slags omvendte tvillingsjeler på en måte, og ville utfylt hverandre perfekt. De har også mye å lære av hverandre, synes jeg!
5. May 2004, 11:59

pffffft!

Jeg går i alle fall for at det er ron som er den uberhomofile her, og ikke harry. Ron/draco sier nå jeg. De er jo bare godkarer!

Harry... det kan jo ikke være hermione, luna er teit, lavender/parvati/++ kjenner vi ikke bra nok til at det blir aktuelt, cho er en drittunge... ok,da.. jeg kan akseptere at han blir sammen med... umm... aner ikke.. ikke Draco i alle fall.. kanskje ron?

=HUFFLEPUFF=
8. May 2004, 21:40

Ron og Harry??!!! Never... :angry: Det er de siste jeg kunne tenke meg.

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
9. May 2004, 08:21

nei huff der er eg enig altså, de har det så fint som bestevenner, de kan ikke bare bli kjærester det vil ødelegge.

Klem fra Aillya=)
12. May 2004, 18:02

*snufs*
Hvis dere ikke går med på at Harry og Luna passer sammen, så kan Harry bare dø.

Og Neville og Cho?!? Stakkars Neville....

Good Hufflepuff, she took the rest
And taught them all she knew.
12. May 2004, 18:41

Er enig i at bøkene nok er litt for tradisjonelle til at det blir noen slash pairings i det hele tatt... Og H/Hr = fysj. H/G = fysj. ^_^ For min del er det ingen aktuelle kandidater inne i bildet nå til å være Harrys kjæreste. Om jeg måtte håpe på noen av dem som er i historien nå, ville jeg heller håpe på Cho. Om hun skjerper seg litt, da. o.O
Post Reply 

Forumhopp: