|
Harrys' kæreste - Hvem blir den heldige pige?
|
|
20. May 2004, 14:33
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]Kanskje det kunne ordnes i klokke-rommet, det var jo Time-Turnere der?
Men egentlig tror jeg at det er veldig, VELDIG lite sannsynlig! Harry S http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
20. May 2004, 19:19
|
|||
|
|||
Sitat:Med tanke på at Lupin brukte Time Turner og reddet Sirius ved hjelp av usynnlighets kappe like før han datt gjennom sløret kommer han ikke til å bli sammen med noen andre! Sirius <3 Remus forever! *være ignorant og overbevist* SQUEEEEEEEL!!!!!! Nytt håp!!!! Kanskje ikke helt overbevist... Jeg hadde blitt helt overbevist om det ikke var for alt Rowling har segt om at 'er man dø, så er man dø', at hun grein da hun skrev døden til Sirius og alt det der... Men det var en veldig interessant teori!
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
25. May 2004, 13:48
|
|||
|
|||
|
Pluss at om Lupin hadde gått tilbake i tid og hindret Sirius fra å falle igjennom, så ville ikke Harry sett at Sirius falt igjennom... Og det gjorde han jo!
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
25. May 2004, 14:44
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Godt mulig han falt, men jeg syns det er litt mistenkelig at man bare forsvinner når man faller gjennom en portal! Lupin hadde vel fortet seg tilbake med kappe og stått klar bak der. Sirius = STERK trollmann. Kan være smart at andre tror han er dø for så å ha han i bakhånd på en måte... *klamre seg fast i et gresstrå*[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
25. May 2004, 21:36
|
|||
|
|||
|
Hvis Lupin hadde 'fortet seg tilbake' for å hente kappa hadde vel Sirius falt laaangt ned i den portalen allerede og vært umulig å redde..?
|
|||
|
25. May 2004, 22:23
|
|||
|
|||
angie Skrev:Hvis Lupin hadde 'fortet seg tilbake' for å hente kappa hadde vel Sirius falt laaangt ned i den portalen allerede og vært umulig å redde..?[color=#0C6722;]Kan bruke så lang tid man vil med Time Turner vettu. Bare å se at Sirius forsvinner, snakke litt med Dumbledore, hente kappe, så Time Turne seg tilbake og plukke opp Sirius.[/color] "A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
27. May 2004, 20:20
|
|||
|
|||
|
Jeg må igjen ødelegge alt og si at jeg er fullstendig overbevist om at Sirius er død
Hvorfor ville JKR grått hvis ikke?
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
27. May 2004, 22:02
|
|||
|
|||
|
Jeg tror fortsatt det er en annen rollefigur som døde *smirks*
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
27. May 2004, 22:04
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Ditto.[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
28. May 2004, 08:32
|
|||
|
|||
|
men hun sa at en kom til å dø. Hvem andre er det som har dødd i denne boka...?
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
28. May 2004, 13:23
|
|||
|
|||
|
Ingen
Eller tar jeg feil?
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
28. May 2004, 13:39
|
|||
|
|||
Vilya Skrev:Kan bruke så lang tid man vil med Time Turner vettu. Bare å se at Sirius forsvinner, snakke litt med Dumbledore, hente kappe, så Time Turne seg tilbake og plukke opp Sirius.Tror de ikke overdriver med bruken av time turner'n. Tenk hvis alle skulle bruke den for å redde andre fra å dø?! |
|||
|
28. May 2004, 16:11
|
|||
|
|||
Marie Skrev:IngenJepp! Det var jo en som ble drept av en plante på St. Mungos... Men jeg vet at dette har blitt diskutert før.... det virker ikke så sannsynlig at Rowling gråt over ham... han var jo bare en bi-bi-bi-karakter!!! Hmmm... kanskje hun allerede hadde begynt å skrive på den sjette boka? Og noen dør der i stedet?? Eller kanskje hun sier at hun gråt fordi noen døde, selv om hun ikke gjorde det, for å forsterke oppfatningen av at Sirius er død! Og så bare lurer hun oss! Hmmm.... *fundere* I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
28. May 2004, 16:50
|
|||
|
|||
|
Tror egentlig Sirius falt gjennom der jeg. Vil ikke få falske forhåpninger... Uansett tror jeg på Luna Lovegoods teori.
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
28. May 2004, 17:47
|
|||
|
|||
|
Som var... *glemsk*:
:
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||