|
Harrys' kæreste - Hvem blir den heldige pige?
|
|
22. April 2005, 21:07
|
|||
|
|||
|
Harry og Voldie!
Haha! Da ler jeg! Nå har jeg funnet ut hvilken shipper jeg er iallefall , gå H/V!
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
22. April 2005, 21:14
|
|||
|
|||
|
Sharko, er du Nightwish fan? (så på signaturen din)
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
22. April 2005, 21:16
|
|||
|
|||
White Sisu Skrev:Sharko, er du Nightwish fan? (så på signaturen din)Jepp, det er yndligsbandet mitt Hvordan det?
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
22. April 2005, 21:22
|
|||
|
|||
|
Det er yndlingsbandet mitt og
Jeg har alle cd`ene + 3 DVD`er.
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
22. April 2005, 21:23
|
|||
|
|||
|
ååå! Heldige deg! Jeg har 3 CDer.. Men.. tilbake til topic! Noen som blir med i H/V-klanen?
|||
|
22. April 2005, 22:30
|
|||
|
|||
|
Egentlig ikke...
Fin teori, men sånn i praksis blir det litt... feil...
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
23. April 2005, 02:11
|
|||
|
|||
White Sisu Skrev:Ginny used to fancy Harry, but she gave him up months ago. -Hermione Granger P. 386 in Harry Potter and The order of the phoenix by J.K. Rowling 2003 pocketformat.hmmm..... Mener hun også sa .... "not that she don't like you ....." etter på også .... At hun har gitt opp håpet betyr jo ikke at hun ikke er intresert .... Bow to death Harry... It might even be painless... I would not know... I have never died. ... |
|||
|
23. April 2005, 10:08
|
|||
|
|||
Majo Skrev:Og.. Folk trenger vel ikke ha dårlig fantasi for å diskutere hvem som blir sammen med hvem? Romantikk er noe som nesten alle interesserer seg for, så jeg ser ikke problemet i det. (JA, jeg vet det er bokfigurer, men man kan spekulere i kjærligheten. Kan man se på stjernene så kan man se på kjærligheten. Begge ting er like uforutsigbart.)Jah, dere må bare diskutere, men sånt som: "å selvfølgelig blir Harry sammen med Hermine, det er jo åpenbart!" og "det er R/H det forfatteren sagt" er litt på jordet. Det er ikke åpenbart, og JKR har så absolutt ikke sagt noe om det selv. Og ja, JKR sier at det er hint i film tre, men hvem har sagt at det er akkurat kjærligheten som er hintet?? Og ja, det er bokfigurer. De fins ikke. Det er mange her inne som sørga et år etter at Sirius døde...Hallo? Kjente dere han personlig? Han oppførte seg som en draid for det meste av tia uansett... (Se på stjernene er en av de største og mest idiotiske tabber som er gjort i historien. Man kan ikke regne livet sitt ut fra hvor mars befant seg da du ble født ). D R A C O D O R M I E N S N U N Q U A M T I T I L L A N D U S Stol på rosa. |
|||
|
23. April 2005, 14:06
|
|||
|
|||
Lord Voldemort Skrev:At hun har gitt opp håpet betyr jo ikke at hun ikke er intresert ....Nei, det er klart. Det kan jo hende at de blir sammen, men jeg tviler på det
|||
|
23. April 2005, 14:13
|
|||
|
|||
|
H/G? Uff, nei! Harry og Hermione passer bedre sammen enn Ron og Hermione, alle sier jo at kjærligheten starter med en krangel og alt det der, men Hermione er bare ikke den typen synes jeg!
Men det er ingen tvil om at Ron liker Hermione da... Men det som bekymrer meg er det store sjalusidramaet som vil oppstå hvis Harry og Hermione ender opp sammen, Ron kommer vel til å bli veldig sjalu, og da blir det vel en sånn krangel som Harry og Ron hadde i GoF igjen..
|||
|
23. April 2005, 19:50
|
|||
|
|||
Frank Skrev:Og ja, det er bokfigurer. De fins ikke. Det er mange her inne som sørga et år etter at Sirius døde..Og må nok bare legge til at han mest sannsynlig ikke døde på samme tid for alle her heller... (Slå den..) M.E.L.K. |
|||
|
10. May 2006, 12:45
|
|||
|
|||
|
DET ER GULLA
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
10. May 2006, 13:59
|
|||
|
|||
|
Du tuller
![]() Dersom du hadde giddet å se på datoen, ville du skjønt at dette ble diskutert før HBP ble utgitt.... When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Haha! Da ler jeg! Nå har jeg funnet ut hvilken shipper jeg er iallefall
, gå H/V!

Hvordan det?
Jeg har alle cd`ene + 3 DVD`er.
Fin teori, men sånn i praksis blir det litt... feil...