Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Harrys' kæreste - Hvem blir den heldige pige?
24. April 2004, 20:26
RE: Harrys' kæreste - Hvem blir den heldige pige?
J.K Rowling har sagt at Harry vil få en kæreste i bog 6! Hvem blir den heldige pige? Jeg tror selv det bliver Parvati Patil. Hun er ret køn og Harry har det med at falde får sort langhåret kønnepiger. Hun fnisede meget før men nu er hun ved at blive voksen. Hvem tror i? :Wink:
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
25. April 2004, 09:27

Tror egentlig ikke det blir P.Patil... Ikke med en gang iallefall.
Dette er et for vanskelig tema.. Harry har ikke vist følelser ovenfor noen i det siste.(bortsett fra Luna, men det var vel annerledes...?) Uansett skal jeg ikke uttale meg helt ennå..

(Harry+hermione=ALDRI!!)

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!"
"I was referring to the bible."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
25. April 2004, 09:36

DracoD Skrev:Tror egentlig ikke det blir P.Patil... Ikke med en gang iallefall.
Dette er et for vanskelig tema.. Harry har ikke vist følelser ovenfor noen i det siste.(bortsett fra Luna, men det var vel annerledes...?) Uansett skal jeg ikke uttale meg helt ennå..

(Harry+hermione=ALDRI!!)
Harry har ikke rukket å få følelser for noen andre enda. Men nå som alle vet at han er en helt, blir han nok litt mer populær... Tror ikke det er umulig at han får et kyss av Hermione, hun har jo allerede gitt han et par, selv om det var på kinnet. Rolleyes

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
Finn alle innlegg av denne brukeren
25. April 2004, 10:31

Parvati Patil Skrev:J.K Rowling har sagt at Harry vil få en kæreste i bog 6! Hvem blir den heldige pige?
Pige? Jeg tror det blir en gutt :Wink:

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
25. April 2004, 14:52

Jeg er helt sikker på at det ikke blir en gutt... Tror bøkene er litt for tradisjonelle når det kommer til den biten... Gjetter på Parvati Patil eller *håpehåpehåpe* Ginny Weasley... Smile

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
25. April 2004, 16:44

Marie Skrev:Jeg er helt sikker på at det ikke blir en gutt... Tror bøkene er litt for tradisjonelle når det kommer til den biten... Gjetter på Parvati Patil eller *håpehåpehåpe* Ginny Weasley... Smile
Ginny? Hm... kan gå, men har aldri vært noe fan av de to. Synd hun har et veldig teit navn på norsk... (HALLO! Harry og GULLA Potter liksom!) :angry:
Parvati er for fnisete, tror ikke Harry orker en så ultrajente som hu!

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
25. April 2004, 16:55

Jeg håper han ikke får en ultrajente.. Til og med Luna hadde vært bedre. Hun er iallefall gøy! Tongue

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
25. April 2004, 20:31

Luna er litt spesielt morsom jente syns jeg.
men tenk om det blir hun franske jenta, hun håpa på at de skulle møtes igjen, og hun skulle jo flytte til England for å forbedre engelsken sin.

men tenk om Hrmione forelsker seg i han samtidig som Harry forelsker seg i Fleur, (kjærlighets)drama i tillegg til action med Voldemort.
det blir mye å skrive om det!

Just for safety's sake, if a big, hairy, older man tells you he has "magic" to show you, then tries to lead you into a dark alleyway... Just Run Away!

http://www.potterpuppetpals.com/index.html
(morsom Hogwarts-film)
25. April 2004, 20:42

Hermes Skrev:Luna er litt spesielt morsom jente syns jeg.
men tenk om det blir hun franske Durmstrang jenta, hun håpa på at de skulle møtes igjen, og hun skulle jo flytte til England for å forbedre engelsken sin.

men tenk om Hrmione forelsker seg i han samtidig som Harry forelsker seg i Fleur, (kjærlighets)drama i tillegg til action med Voldemort.
[color=#C9A247]

26. April 2004, 11:36

Hermes Skrev:men tenk om Hrmione forelsker seg i han samtidig som Harry forelsker seg i Fleur, (kjærlighets)drama i tillegg til action med Voldemort.
*grøsse* Hermione? *riste på hode og si 'vil ikke'*
Nesten grunn nok til å gi opp boka det.
Tror ikke vi får noe slash eller.. Rowling hintet til RL/SB, men blir nok ikke no mer.

"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
26. April 2004, 21:27

Ginny + Harry... Cool

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
27. April 2004, 13:02

Marie Skrev:Ginny + Harry... Cool
=2 innocent! :S

27. April 2004, 16:42

[color=#0C6722;]Ginny har nok vokst fra det crushet hu hadde på Harry for lenge siden. Tror ikke hu blir interesert igjen nei.. Og ikke Hermione heller, hu ligger jo langflat etter Ron jo! Draco derimot Cool[/color]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
29. April 2004, 14:30

Ron er vertfall seriøst forelsket i Hermione!!
Og eg tror d kan bli noe mellom Harry og Ginny!
Synd at d aldri skjer noe som eg forventer når Rowling skriver bøker då... Tongue

Klem fra Aillya=)
29. April 2004, 17:53

Hehe... Det her minder mig om et andet forum....
Post Reply 

Forumhopp: