|
Rollespillkarakterer - Rollespillenes fantastiske verden.
|
|
11. November 2005, 14:22
|
|||
|
|||
|
RE: Rollespillkarakterer - Rollespillenes fantastiske verden.
[color=#728FCE]I det siste har det blitt populært å tegne bilder fra rollespillene vi driver med her på THH. Dette synes jeg personlig er kjempegøy, for det er alltid spennende å se hvordan folk ser for seg karakterer.
MEN! Hvis alle skal tegne flere bilder av karakterene sine, blir forumet veldig fullt veldig fort, og de som ikke er med på rollespillene har nok ikke like stor glede i å se bilder av rollespillkarakterer de ikke aner hvem er. Så, jeg fikk fart på de små grå (de ville nødig stå opp etter den lange dvalen, men et par kopper kaffe, og de lusket av gårde, i det minste), og fant ut at: "Wey! Vi lager et tema er ALLE slaskene fra rollespillene kan møtes og vise hverandre bilder av alle karakterene de måtte finne det koselig/hyggelig/tidsfordrivende/blått å tegne. Også oppfordrer jeg selvfølgelig de som vil til å tegne. Post tegningene her, og ikke lag et helt nytt tema for dem. Så kan vi diskutere i lystig lag! Jeg spanderer Manajuice! *komme luskende inn med et svært brett manajuice* <span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Truls-Torry: "Psst! Husk lista!"</span> No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
11. November 2005, 19:55
|
|||
|
|||
|
Ok, jeg har laget en... Jeg ble avbrutt, så øynene ser like flotte ut som et deformert pølsebrød, dessverre.
Navn:Rani Moldovia (*peke ned*) Hvem styrer karakteren: Mich(Maylie) Rollespill: Hbp-spoiler the Rani Moldovia Jippiii...(edit: *knise* Den er elendig, men jeg tror jeg likte den en gang bak i tiden. ) Machbeth. Botanisk hake. Demonkrati |
|||
|
26. March 2006, 20:35
|
|||
|
|||
|
WEEE!! Me lage en liten tegning av Amy.. 20 minutter ca med en liten, plagsom og rar blyant. Tror jeg må skaffe meg nye blyanter
Amy Lee "I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
26. March 2006, 20:47
|
|||
|
|||
|
Tøfft!! Du er så flink
![]()
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
10. September 2006, 21:41
|
|||
|
|||
|
Yay, more art of Amy Lee.
Navn: Amy Lee Hvem styrer karakteren: Sometimes_normal Rollespill: Oppbygginh/...etc.. *ikke huske rollespillnavn* Gadd ikke å tegne bakgrunn, så fant et fint bilde Um, ser ut som om hun vinker til hjorten, men det tror jeg ikke hun gjør -_-" Unless she's gone mental... Hun er vel bare glad for å være i naturen. Hvis dere ser nærmere på bilde så ser dere at jeg ikke har farget tryllestaven. Glemte det. Fikser det senere. Photoshop 5.5 Amy *ikke vinke til hjort* "I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
10. September 2006, 21:53
|
|||
|
|||
|
Utrolig bra bilde! Kjempeflinke du er. Synes bakgrunnen gav bildet en flott stemning, og hadde Amy hatt rødt hår, ville jeg fått helt Lily/James-vibber. Uansett fikk du til bevegelsen hennes kjempebra.
CredZ, dude
No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
10. September 2006, 21:57
|
|||
|
|||
Nilboriel Skrev:Utrolig bra bilde! Kjempeflinke du er. Synes bakgrunnen gav bildet en flott stemning, og hadde Amy hatt rødt hår, ville jeg fått helt Lily/James-vibber. Uansett fikk du til bevegelsen hennes kjempebra.Tusen takk xD Haha, tenkte på det samme. "Hmm.. Hvis jeg forandrer håret hennes, så kan det jo blir Lily" Men så hadde jeg jo planlagt at det skulle bli Amy da Igjen, tusen takk ^.^ "I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
10. September 2006, 21:59
|
|||
|
|||
|
Neste blir gruppebilde over alle i rollespillet?
- Ja, det var en utfordring.
No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
11. September 2006, 00:23
|
|||
|
|||
Nilboriel Skrev:Neste blir gruppebilde over alle i rollespillet?Haha, kanskje det (Eller ikke) Får se hva som skjer på skolen fremover *hate at skole tar tid*
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp