|
Ny, ordentlig trailer!
|
|
25. March 2004, 11:14
|
|||
|
|||
|
RE: Ny, ordentlig trailer!
Traileren kan lastes ned her:
Windows media Quicktime Husk! Høyreklikk og lagre som! Hva syns dere?
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
25. March 2004, 22:34
|
|||
|
|||
|
Det er bedre enn den hinn traileren.
Eg synest det var så søtt det mellom Ron og Hermine: : Veldi bra altså! Og då hermine drog til Draco! Follow the butterflies! |
|||
|
28. March 2004, 20:00
|
|||
|
|||
|
OMG!!!
OMG!!! OMG!!! "I hope he finds me, cause when he does i`m goin to be ready!" you go girl! (Hermione altså.... ikke Harry) åååååååååå! så søtt! *vifter febrilsk med hendene* Hermione og Ron sitter i et tre....*lalalalalalallaaaa* Det er unormalt å være normal, så da blir jo de unormale normale... "God bless the normal people!" |
|||
|
28. March 2004, 21:36
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Duste-PC! Det tar så lang tid å laste ned!
[/color]
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
3. April 2004, 15:27
|
|||
|
|||
|
Jeg likte den. Ser bra ut. Gleder meg sinnsvakt til å se resten! (Noe som ikke blir så legne til som fryktet)
Hurra! 7 bøker, hva nå? |
|||
|
16. April 2004, 23:18
|
|||
|
|||
Marietta Skrev:Og då hermine drog til Draco!Men bare at "lyden" fra slaget kom før selve slaget? Akkurat som om det lager så mye lyd å "vifte" med hånda... Hehe, bare en bagatell, men kan ikke la være å bli litt irritert over det! Likte den nye hårstilen til Tom Felton (Draco) i filmen da!
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: 

[/color]