Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quizgirl87 - Ny side!
19. August 2005, 08:47

Aoo! For en utrolig flott tegning! Dette kan du! Hun var kjempefin! Skygger og det hele. Eneste er kanskje at hun ser litt ung ut, men uansett nydelig! *glane på*

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
3. September 2005, 21:00

HA! OPPDATERT IGJEN!

Første er et bilde fra kapittel tjuefem av fanficsen min, Curse of the Prophecy. Dette er vel mest interessant for de som følger med på den, men det skader ikke å ta en titt...? (hint hint.)

Andre er et bilde av Harry og Cho. Dette ble jeg utrolig nok ganske fornøyd med! Kan i alle fall si at det er en av mine bedre tegninger. =)

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
Finn alle innlegg av denne brukeren
5. September 2005, 17:30

Hermione er fantastisk på den tegningen! me loves it! bildet av Harry og Cho er flott! *føle seg dårlig til å tegne*

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
23. November 2005, 13:40

Takk takk! Tror ikke jeg har sett så mye av deg når det gjelder tegninger og sånt, men du tegner nok bra skal du se!

Anyway, har (omsider) fått laget en til ... av Lupin denne gangen. Haha.

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
23. November 2005, 14:26

Weeeeeeey! Flinke damen!
Du har bilder som er veldig flotte. Synes du får frem føleleser i dem og det gjør at man sitter sånn: Meeeeh..! O___O (positivt)
Lupin var schummel!

Look busy, for godness sake!
You're unique; juuust like everyone else.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
19. February 2006, 17:12

Takk! ^^

Oppdaterte nettopp med et par bilder til. Det ene heter "Obscurity" som betyr "uklart," og er fra OotP når Hermione holder gir Harry en kjempeklem. (Side 60, Engelsk versjon...)
Det andre er Consilium, som ugle dæmonen til Luna fra den ene ficen min Ronald Weasley and the Subtle Knife.

Her.

Post Reply 

Forumhopp: