|
Quizgirl87 - Ny side!
|
|
21. June 2005, 14:38
|
|||
|
|||
|
RE: Quizgirl87 - Ny side!
OPPDATERT 19/2-06:
Etter et par *host* hint lagde jeg en hjemmeside som ikke er passordbeskyttet. ( ! ) Der poster jeg alle teginger o.l, så denne posten blir oppdatert etter hver gang jeg lager noe. Dette er ganske praktisk så det ikke blir mange tråder for hver gang man lager noe nytt. ![]() Tegninger: - Obscurity (OotP) - Consilium (Ugle dæmon fra RW_SK) - Lupin under fullmåne! - Harry og Cho - Narcissa - Hermione - Harry, andre året - Fleur Delacour. Bilder: - Chapter 25 (Blood and Diagon Alley...) - Halloween - Dogstar - The Snake and the Egg.
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
21. June 2005, 14:45
|
|||
|
|||
|
Fiiine tegningene!
Likte spesielt godt Fleur, kjempebra laget!
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
22. June 2005, 08:27
|
|||
|
|||
|
[color=#9D52FF]
Hei sveis! |
|||
|
22. June 2005, 11:39
|
|||
|
|||
|
[quote="Nico"][color=#000000]
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
22. June 2005, 15:47
|
|||
|
|||
|
De distraherende tingene var borte nå!
![]() Også har jeg en liten ting til, ja, jeg synes bildene var så små... kanskje størrelsen på dem er tilpasset den utrolig lille skjermen min, da, men særlig Fleur-bildet ser litt komprimert ut? Ikke for å mase, altså (men skulle bare så gjerne sett det i litt større format). (ah, nå fant jeg bildet i større format, men nå ser det ut som om det er først komprimert også forstørret igjen, hmm. kanskje jeg er helt på jordet. unnskyld for det i så fall )
Hei sveis! |
|||
|
4. July 2005, 01:50
|
|||
|
|||
|
Hm, synes ikke de ser komprimerte ut... men det kan stemme. :S
OPPDATERT med ett nytt bilde av Hermione. Jeg ble mest fornøyd med håret og panna. Men det var kanskje det letteste?! En annen ting; - bakgrunnen er for stemningens skyld, ikke særlig annet... men er den helt mongis så for all del si fra. Det er i alle fall en bakgrunn! http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
4. July 2005, 08:14
|
|||
|
|||
|
[color=#FFFFFF]Wow! Den var kjempebra! Synes håret er det vanskeligste jeg, men et ble jo kjempefint! Bra jobba! (
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
4. July 2005, 08:51
|
|||
|
|||
|
[color=#32CD32]Jeg tviler ikke! Du, min gode venn, har en fremtid som "flink-til-å-tegne"(også kalt som Kunstner... men det kan være blir en fritidsaktivitet? Har ikke sett deg skrive noe sted at du håper på å bli kunstner, men hvis du gjør det har du ett godt forsprang, jente
)Jeg ELSKER Hermione! Du ga hun en - levende! - følelse i ansiktet, syns jeg. He stole my soul. He broke it and throwed it away. And now I'm crying a Poisoned Tear. |
|||
|
5. July 2005, 09:25
|
|||
|
|||
|
Hermione-tegninga var bare det råeste jeg har sett av art her inne! Ble drit-fin! Kanskje hun var i peneste laget til Hermione å være...
" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape |
|||
|
9. July 2005, 20:55
|
|||
|
|||
|
Gah.... Den tgningen av Hermione var... Hmm... Tjaa... Hva skal jeg si? Fantastisk, nydelig, perfetto. Akkurat som tegninger boer vaere.. Jeg er stolt av og kjenne/prate med/en saa flink tegner som deg!(Og visse andre her inne paa forumet)
Hehe, det var en flott tegning, det er det jeg proever aa si, men er enig med Fawkes at den kansje er litt i peneste laget. EDIT: Jeg er i Italia, og har faatt laane en PC der, som selvfoelgelig mangler de tre siste bokstavene i alfabetet. Irriterende nok...
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
9. July 2005, 22:22
|
|||
|
|||
|
Jeg bare digger tegningen af Hermione. Synes den var noe så fin!
Du er kjempe flink. Likte ansigtet og håret noe så mye. Flink du er
~ Bellatrix Lestrange fan - 10 november og da skal jeg lese HP 7. |
|||
|
10. July 2005, 13:17
|
|||
|
|||
|
Ja, kanskje Hermione var litt for pen, but so what?? Jeg ELSKER den Hermione-tegningen! det er den beste tegningen jeg noen gang har sett(Hermione og Team Bother er de beste jeg har sett ever!
)Flott, quizgirl=) Du har tegnet en av de fineste tegningene jeg har sett(ikke det at jeg har sett så mye, menmen...) He stole my soul. He broke it and throwed it away. And now I'm crying a Poisoned Tear. |
|||
|
28. July 2005, 17:47
|
|||
|
|||
|
Vel, om dere synes hun var for pen så bør vel jeg ta det som et kompliment? Tusen takk!
|||
|
29. July 2005, 21:46
|
|||
|
|||
|
Synes tegningen av Hermine var knallbra!
Mye bedre enn noe jeg kunne lagd....
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
19. August 2005, 00:26
|
|||
|
|||
|
OPPDATERT!:
Denne gangen med et bilde av Narcissa. Det var noe med bildet som ble litt rart og håret ble kanskje litt for gult, men brukte ikke så altfor lang tid med det så da er det vel greit... hva synes dere? http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

(men skulle bare så gjerne sett det i litt større format). (ah, nå fant jeg bildet i større format, men nå ser det ut som om det er først komprimert også forstørret igjen, hmm. kanskje jeg er helt på jordet. unnskyld for det i så fall
)