|
Luna lovegood - tegningting - En tegning jeg tegnet av luna - øh?
|
|
22. April 2006, 16:54
|
|||
|
|||
|
RE: Luna lovegood - tegningting - En tegning jeg tegnet av luna - øh?
Hm. Tegnet denne av Luna Lovegood i photoshop for en liten stund siden, og siden man kan poste tegninger her så gjør jeg det
![]() http://www.deviantart.com/view/31907273/ Jeg er ganske fornøyd med den, tror jeg. Selv om hun ser litt underlig ut. Men Luna er da underlige, så det gjør vel ikke allverdens?
|
|||
|
22. April 2006, 17:12
|
|||
|
|||
|
Den var kul!!! Jeg likte den
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
22. April 2006, 17:18
|
|||
|
|||
|
Artig tegning!
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
22. April 2006, 20:32
|
|||
|
|||
|
Kjempefin!
M.E.L.K. |
|||
|
22. April 2006, 22:47
|
|||
|
|||
|
Den var virkelig fin!
Loony (L) I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
22. April 2006, 22:50
|
|||
|
|||
|
Haha, den var kjempekul
Liker looken hennes Good work! : :
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
23. April 2006, 10:22
|
|||
|
|||
|
Takk alle sammen
|
|||
|
23. April 2006, 11:24
|
|||
|
|||
|
Slett ikke verst! Likte måten hun var tegnet på
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
23. April 2006, 15:21
|
|||
|
|||
|
Takk takk
|
|||
|
9. May 2006, 20:09
|
|||
|
|||
|
Jordbær synes du klarte å få fram "borte"-utrykket hennes perfekt! Og fargene passer ganske bra, alt i alt, Jordbær liker det~ :9
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
13. May 2006, 11:59
|
|||
|
|||
|
Takk så mye
(Beklager for sent svar. Pga pcproblemer har jeg ikke hatt mulighet til å logge på div. forum)
|
|||
|
13. May 2006, 21:42
|
|||
|
|||
|
[color=#9D52FF]
Hei sveis! |
|||
|
17. May 2006, 12:59
|
|||
|
|||
|
Ja. Det er meg, ja =P
Tusen takk for at liker tegningen da. Jeg begynte å savne noen forum, men har ikke tid til nye forum har jeg funnet ut...men prøver da å være litt aktiv. Gompebeskyttelsen virker litt dødt, det er synd... ![]() Menmen. heihei igjen, og takk for favoritten
|
|||
|
28. May 2006, 20:19
|
|||
|
|||
|
Super! Den likte jeg! Maybe kutte i stede for kjloe
The dark lord has raised again target="0">be sorted @ nimbo.net |
|||