|
Tegnekonkurranse
|
|
24. November 2006, 14:01
|
|||
|
|||
|
RE: Tegnekonkurranse
Dere som er så ufattelig flinke til å tegne; jeg håper dere alle har planer om å levere et bidrag på konkurransen vår? *dytte på og mase*
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
26. November 2006, 22:07
|
|||
|
|||
|
Jordbær hadde planer om det, men så kom alle tentamenene. Forhåpentligvis får hun tid de neste dagene til å smøre sammen noe. :'D
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
27. November 2006, 18:43
|
|||
|
|||
|
Mona lurer på hvorfor Jordbær snakker om seg selv i tredje person, og hun syns også at liv burde joine!
<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Nill: Det står i signaturen til Jordbær - Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har for mye sukker i blodet.</span> Everyone has AIDS! |
|||
|
30. November 2006, 16:59
|
|||
|
|||
|
Ah, det blir vist ikke noe av sukker Jordbær som har historie prøve hun må øve til. Kanskje neste gang lærer hun å ikke utsette ting.
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
12. June 2007, 21:17
|
|||
|
|||
|
Og igjen, dere som er så vanvittig talentfulle bør vel være med på årets tegnekonkurranse? *masepå*
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp