|
Hedwig, baby-draco og psyko-harry - Beskrivelse? står vel over, det...
|
|
21. November 2005, 21:34
|
|||
|
|||
|
RE: Hedwig, baby-draco og psyko-harry - Beskrivelse? står vel over, det...
Redskap: Paint og min sinnsyke hjerne som kommer opp med rare idèer.
Hedwig Lille skrike-Draco Ooooog... Psyko-Harry! Har visst en litt spesiell måte å tegne på, jeg. Det var i hvert fall sinnsykt morsomt å tegne den sinnsyke Harryen. Hvis du noen gang møter en som ser ut som ham, så kontakt meg med en gang! Da er antagelig landet truet av gærne folk... Ikke at jeg brukte så lang tid på disse, da. Tenker det var maks 5 min på hver. Kan hende jeg legger ut større versjoner etter hvert, så du kan se de helsprø "mesterverkene" i orginalt format.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
21. November 2005, 22:24
|
|||
|
|||
|
Næ, så kule de var!
Likte spesielt Psyko-Harry.
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
22. November 2005, 10:49
|
|||
|
|||
|
nååå... lille skrike Draco...
så skjønn....
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
28. March 2006, 20:38
|
|||
|
|||
|
flotte=P specielt psycko harry ja=)
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
28. March 2006, 21:16
|
|||
|
|||
|
De var driddkule!! Også tegna du ii paint!!! Det er vanskeligt det
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
30. March 2006, 09:22
|
|||
|
|||
|
Hahahaha! Jeg holder en knapp på Psyko-Harry! *digge*
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
1. April 2006, 11:17
|
|||
|
|||
Catherine Black Skrev:De var driddkule!! Også tegna du ii paint!!! Det er vanskeligt detJepp, utrolig vanskelig, så ingen burde prøve å tegne seriøse kunstverk med det redskapet! *H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Det var i hvert fall sinnsykt morsomt å tegne den sinnsyke Harryen. Hvis du noen gang møter en som ser ut som ham, så kontakt meg med en gang! Da er antagelig landet truet av gærne folk... Ikke at jeg brukte så lang tid på disse, da. Tenker det var maks 5 min på hver. Kan hende jeg legger ut større versjoner etter hvert, så du kan se de helsprø "mesterverkene" i orginalt format.

Likte spesielt Psyko-Harry. 

så skjønn....