Thread Closed 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rowan atkinson? - I goblet of fire?
7. January 2004, 00:01
RE: Rowan atkinson? - I goblet of fire?
På hovedsida kan man lese at det ryktes om at Atkinson skal spille i GoF-filmen. Hvilken rolle ville han passe i? Liker vi at han skal være med? (Jeg har ingen problemer med det, men har dere?)

Men hovedspørsmålet er jo såklart hvilken rolle vi tror/håper han får.
Personlig synes jeg han hadde passa som Fudge (jeg veit at June er uenig med meg der...), men den rollen er jo uansett besatt. Kanskje Moody?

"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer."
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
7. January 2004, 15:24

The Sun mener at han skal spille Voldemort. Rykter om dette har svirret litt rundt på nettet tidligere også. Og han KAN IKKE spille Fudge, da Fudge allerede er med i film 3 - og har en skuespiller allerede. Voldie i film 1 var så vidt jeg vet bare cgi.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
7. January 2004, 16:53

eg leste dette for en stund siden og eg husket først nå at det sto at en elelr annen fyr som het richard bremmer spilte voldemort.... er det bare noe tull ellerWhat?

Klem fra Aillya=)
7. January 2004, 17:08

Aillya Skrev:eg leste dette for en stund siden og eg husket først nå at det sto at en elelr annen fyr som het richard bremmer spilte voldemort.... er det bare noe tull ellerWhat?
Han er bare stemmen til Voldie.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
7. January 2004, 17:32

Har litt vanskelig for å se for meg Atkinson som voldie, men... Kanskje det bare er Bean som henger igjen. Allikevel; han har liksom ikke looken... Blir ikke helt enig med meg selv, men lener mest imot at han ikke passer som Voldemort.

Hva med å bruke han kjekke fyren som spilte Riddle, og bare "pusse opp" ham litt? (Noe som vil føre til MYE mer slash-fics etter at filmen har kommet ut...)

"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer."
7. January 2004, 18:12

Elraj Skrev:Hva med å bruke han kjekke fyren som spilte Riddle, og bare "pusse opp" ham litt? (Noe som vil føre til MYE mer slash-fics etter at filmen har kommet ut...)
[color=#1B4700;]Big Grin Oh, yeah. Gimme more Tom Riddle. *drool*

Ellers syns jeg Atkinson har riktig hodeform, sånn jeg har sett for meg Voldie. Men så er det Mister Bean greia, vil helst ikke begynne å le hver gang jeg ser ham pga. diverse komiske Bean episoder...[/color]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
7. January 2004, 19:47

I følge Mugglenet er ryktet om at Atkinson overhodet er med i GoF offisielt avkrefta... *puh*

Good Hufflepuff, she took the rest
And taught them all she knew.
Finn alle innlegg av denne brukeren
7. January 2004, 20:40

Se avkreftelsen her!

18. January 2004, 12:36

lille etti Skrev:I følge Mugglenet er ryktet om at Atkinson overhodet er med i GoF offisielt avkrefta... *puh*
Og takk for det! Atkinson passer absolutt ikke, enkelt og greit. :Wink: Men en "oppussing" av Tom Riddle hadde jeg ikke hatt noe i mot!

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.~
18. January 2004, 16:10

Kami Skrev:Men en "oppussing" av Tom Riddle hadde jeg ikke hatt noe i mot!
Det tror jeg de fleste kvinnlige fans ville likt.
Eneste problemet er at da ville vi begynt å håpe at Voldemort ikke dør (det gjør jeg forresten uansett, da)

18. January 2004, 18:06

Sitat:Det tror jeg de fleste kvinnlige fans ville likt.
Eneste problemet er at da ville vi begynt å håpe at Voldemort ikke dør (det gjør jeg forresten uansett, da)

Sant nok... Har allerede mistet storfavoritten, så hvis Voldemort dør i tillegg blir det mentalt sammenbrudd :Wink:

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.~
19. January 2004, 01:04

Ikke bare kvinnelige fans som ville likt å pusse litt på Tom Riddle! (Nei, dette var ikke ment koffert!)

19. January 2004, 14:05

Jeg vurderte faktisk å legge til en liten bisetning om noen mannlige fans. Kanskje gjør jeg det neste gang:Wink:

13. May 2004, 09:05

Tråden er stengt, ryktet avkreftet.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Thread Closed 

Forumhopp: