|
Harry! - Absurd bilde av harry!
|
|
19. November 2005, 23:20
|
|||
|
|||
|
RE: Harry! - Absurd bilde av harry!
Før dere ser på denne, så vil jeg si at jeg har en, eh... spesiell måte å tegne på... Så den er ikke fin eller no, men det er den litt mer absurde måte å tegne på... MIN måte å tegne på!
Harry! EDIT: Snart kommer "BEST OF CASPER/FAWKES" med alle de "beste/verste/eneste" tegningene mine! " 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape |
|||
|
20. November 2005, 12:06
|
|||
|
|||
|
HAHAHAAHAHAAAA!
... Ha.
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
20. November 2005, 13:01
|
|||
|
|||
|
Vakkert.
Liker munnen.. og Lumos'n.. =D
Machbeth. Botanisk hake. Demonkrati |
|||
|
20. November 2005, 13:13
|
|||
|
|||
|
Syns det var stilig jeg!
Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
20. November 2005, 18:01
|
|||
|
|||
|
Hvis dere vil se flere så skrik ut, har flere på lager...
" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape |
|||
|
21. November 2005, 19:50
|
|||
|
|||
Fawkes Skrev:Hvis dere vil se flere så skrik ut, har flere på lager...Jeg skriker ut! Han var jo bare helt rå, jo!
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
22. November 2005, 10:51
|
|||
|
|||
|
*Skriker ut e også og vil ha kjempe mange fler tegninger!!!*
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
22. November 2005, 15:28
|
|||
|
|||
|
Ny tegning av Goyle!
![]() Og Draco! Og Hagrid og Olympe som danser (som jeg har postet i en annen tråd tidligere...)! Og Fred & George! Og til slutt Cho! " 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape |
|||
|
22. November 2005, 17:15
|
|||
|
|||
|
Whoa! Cho så jo ond ut, jo!
Passer bra... Og Fred hadde også et ondt glimt. Sikkert ute på noe mischief.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
28. March 2006, 20:37
|
|||
|
|||
|
bra tegniger=)<3:
:
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
28. March 2006, 21:14
|
|||
|
|||
|
HAHA!!! Den var funny
![]() LOL!!!
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
1. April 2006, 21:02
|
|||
|
|||
|
Hodefotinger er søtt, samtidig som den tegninga var kjempe kul
|
|||
|
13. April 2006, 20:08
|
|||
|
|||
|
De var bra
Jeg har en her, jeg, hvis dere er interesert (og hvis den funker) http://artpad.art.com/artpad/painter/
|
|||
|
13. April 2006, 20:10
|
|||
|
|||
|
sorry klikka, hvordan får man de opp?!
|
|||
|
13. April 2006, 22:54
|
|||
|
|||
|
Du må trykke på save and send også bla bla bla click here. Så kommer det oppe en link.
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Liker munnen.. og Lumos'n.. =D

Han var jo bare helt rå, jo!
: