|
Da-kontoer - Send oss pæng idag!
|
|
15. August 2005, 21:06
|
|||
|
|||
|
RE: Da-kontoer - Send oss pæng idag!
[color=#0000FF]*vinke*
Hei! Vel.. da prøver jeg å være modiss igjen; ideen her er da at du skal poste under din deviantArt-konto så setter jeg den opp; da kan me være sosiale (sa vi) på dA og ædde hverannar som venner og sjekke om noen har fått nokkon nye tekningar ![]() MEN. Hvis du har en annen dA-lignende konto er det bare og bringe den opp på bordet; vi liker ikke tingene under teppe. (Kan noen kontoer, ja; men vet ikke om jeg får lov til å legge dem ut (av en eller anenn rar grunn..) så ikke kom med: Buhuhu..! LIKER du meg ikke?! D Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
15. August 2005, 21:28
|
|||
|
|||
|
*vinke manisk tilbake*
Ich habe dA-konto! ![]() Da skal me sjå. Majo's deviantArt konto. Alltid koselig med kommentarer og hilsner ^^ Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
15. August 2005, 21:33
|
|||
|
|||
|
Gode idéen, Ron! Et DA-fellesskap! Mihihi! *være i øverste posten*
No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
17. August 2005, 18:32
|
|||
|
|||
|
Synes også dette var en god ide. Nå er jeg ganske ny på DA, men jeg har i alle fall lagt ut et par tegninger.
Her finner dere altså meg: http://liaveekeli.deviantart.com/ And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
20. August 2005, 10:59
|
|||
|
|||
|
Vel.. *klør seg i hodet* Eg uploader ikkje så mange HP-tegninger for tida. (Mest fordi at eg ikkje har noken scanner akkurat no..
), men her er min.
"We slipped into the farmer's room, all quite like." "-Like a fish." "Yeah, and we-- Like a fish!? You stupid Norbert..." |
|||
|
20. August 2005, 17:35
|
|||
|
|||
|
Har ikke fått tegna noe i hele sommerferien... ...bøh!
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
20. August 2005, 23:16
|
|||
|
|||
|
Jordbær's : DevArt
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
21. August 2005, 09:59
|
|||
|
|||
|
det såg litt gøy ut så eg fant ut eg ville melde meg på... men eg har ikke lagt ut noe ennå siden eg det er 5 min siden. vet ikke om eg skjønner helt opplegget? er det bare tegninger? elelr tegninger å fotografier?? at mulig?? eh..
![]() jaja kanskje d kommer noe der en gang: :Aillya
Klem fra Aillya=) |
|||
|
4. October 2005, 15:31
|
|||
|
|||
|
jau,jau... her e altså min konto:Min Konto på DA Har non tegninger på "Scraps" stedet også, bare sånn at dere vet d...
Hadde vært koselig med non komentarer også : : : :
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
4. October 2005, 17:32
|
|||
|
|||
|
*klappe*
Min konto: mysbrya.deviantart.com Ceca sin konto: gothic-daughter.deviantart.com La bonne volonté ne suffit pas ... |
|||
|
21. October 2006, 13:53
|
|||
|
|||
|
Jeg har en jeg også
Men det ække så mye HP-relatert der at det gjør no![]() Detta er min (ta en titt på favorittene mine, der finner dere mye fint!)
Everyone has AIDS! |
|||
|
25. October 2006, 13:58
|
|||
|
|||
|
Har en jeg også: min dA Konto
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
30. October 2006, 21:15
|
|||
|
|||
|
Min sin
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
24. November 2006, 00:51
|
|||
|
|||
|
Sometimes_normal
Miin <33 xD Ok, I suck
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
15. July 2007, 09:49
|
|||
|
|||
|
I dag skaffa jeg meg DA-konto!
Mendika Mendika er maker-navnet mitt, just so you know^^ Kommer noe HP-relatert snart... I don't have to be careful! I have a gun! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

), men her er 

: