|
Dystral - Min første tegning her på forumet...
|
|
17. August 2006, 14:27
|
|||
|
|||
|
RE: Dystral - Min første tegning her på forumet...
Har ikke postet noen tegninger her på forumet før, så jeg er spent på om linken fungerer.
Er ikke så flink til å tegne mennesker, det går mer i dyr. Spesielt hester og fugler ![]() Vet ikke hvor lang tid jeg brukte på tegningen, begynte med den for en god stund siden og har jobbet med den innimellom. Den er tegnet med vanlig gråblyant, og deretter scannet inn på pc'n hvor jeg har brukt Photoshop til å fargelegge. Er ikke så veldig flink med Photoshop, så det blir en del eksprimentering med de forskjellige funksjonene før jeg finner det jeg skal ha. Selv ble jeg veldig fornøyd med resultatet Klikk Hva synes dere?
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
18. August 2006, 13:25
|
|||
|
|||
|
veldig fin! Hadde aldri klart å tegne sånne... heste... ting...
prøvde en gang å tegne med vanlig blyant først, og så fargelegge i photoshop... gikk ikkje så bra for å si det enkelt... :/
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
21. August 2006, 18:52
|
|||
|
|||
|
[color=#8D38C9]Tusen takk!
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
21. August 2006, 19:51
|
|||
|
|||
|
Den var veldig fin! likte spesielt godt manan og halen.. Ser nesten ut som det glitrer!
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
11. September 2006, 10:27
|
|||
|
|||
|
Takk skal du ha, alltid hyggelig med positive kommentarer!
Jobbet en stund med manen og halen for å få det til å se bra ut, ble veldig fornøyd med resultatet i hvert fall
|||
|
11. September 2006, 14:55
|
|||
|
|||
|
So damn cool
Likte den måten du fikk fram ribbeina *grøsse*: :
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
14. September 2006, 17:00
|
|||
|
|||
|
den var, for å bruke et internt utrykk fra ottestad-brumunddal, ass-fin(uttales æssfin)
Everyone has AIDS! |
|||
|
16. September 2006, 19:11
|
|||
|
|||
|
Den var fin. Jeg hadde aldri fått til å tegne dyr, så
![]() Men denne var bra. Kjempefin var den
|
|||
|
18. October 2006, 14:13
|
|||
|
|||
|
Naturtro.
Bra Jobba!
Håsblås, faktisk.. Molde! Jeg har flytta til Molde!!! Nitwit, Oddment, Blubber and Tweak! |
|||
|
21. October 2006, 13:49
|
|||
|
|||
|
Takk skal dere ha
Holder på med en tegning av en hippogriff, så det kan hende det kommer en til tegning fra meg snart
|||
|
24. May 2007, 21:36
|
|||
|
|||
|
Bra jobb! Likte kroppen og halen og vingen mye. Synes du er kjempe flink til å tegne, selve udtrykket likte jeg ikke så mye, men øvelse gjør mester, og jeg tror bare du blir bedre og bedre
~ Bellatrix Lestrange fan - 10 november og da skal jeg lese HP 7. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

prøvde en gang å tegne med vanlig blyant først, og så fargelegge i photoshop... gikk ikkje så bra for å si det enkelt... :/