|
Umbridge
|
|
5. March 2006, 20:12
|
|||
|
|||
|
RE: Umbridge
hehe... Kjeda meg litt i formidag, så fant ut at jeg skulle prøve å tegne min versjon av Professor Umbridge.... lol... Den ene armen ble for lang mens beina ble for korte... hehe... Det er meningen at det skal 'foregå' i klasserommet... Harry's første time med Umbridge... jaja... Bedre lykke neste gang Harry...! lol
![]() Professor Umbrigde Håper dere liker den
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
5. March 2006, 20:36
|
|||
|
|||
|
hihi. Den var dødskule!!
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
5. March 2006, 22:27
|
|||
|
|||
|
MOHAHAHA evil Umbrigde
Kjempe arti
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
6. March 2006, 15:08
|
|||
|
|||
|
hehe tusen takk!
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
13. March 2006, 15:04
|
|||
|
|||
|
uæh D: Jordbær får traumer av damen, men hun liker tegningen din uansett ;3
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
15. March 2006, 21:07
|
|||
|
|||
|
Hihi, festlig!
Smilet var litt merkelig, det var hyggelig-hyggelig, ikke hyggelig-ondt! :S Men bortsett fra det var det en artig tegning!
[color=powderblue]TO |
|||
|
16. March 2006, 20:34
|
|||
|
|||
Della Skrev:Hihi, festlig!Kanskje hun tenkte på sin kjære Cornelius Blouf? OMG!
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
17. March 2006, 19:15
|
|||
|
|||
Della Skrev:Hihi, festlig!Jeg synes ikke hun ser så snill ut... mer gal, kanskje. Beina er passe lange, hun skal jo være kort
Hei sveis! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Smilet var litt merkelig, det var hyggelig-hyggelig, ikke hyggelig-ondt! :S Men bortsett fra det var det en artig tegning!
OMG!