|
Selv merkede kan gråte (hbp-spoiler!) - O__o
|
|
24. November 2005, 14:36
|
|||
|
|||
Ingrid Skrev:Jeg elsker deg.Ronja Wiltersen Skrev:Etter jul skal vi begynne med .. erhm.. peposttrisjoner? peretrosjoner? Porsisjoner? Sånn.. at hodet går 8 ganger inn i kroppen. Preposisjoner? Uannsett.. Regner med at det blir litt beire da!*snerpe snerpe* Proporsjoner! Uannsett*; Takk! MEEEH!<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>*Det skrives med en N, bompi. *Pirke* Fra Majo.</span> Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
24. November 2005, 18:06
|
|||
|
|||
|
Gwah!
Ron, jeg elsket den! Utrolig nydelig når Narcissa tar tak i kappen til Snape ![]() Og augane , ekstremt fangene. Dette kan du!
Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
28. November 2005, 17:56
|
|||
|
|||
|
Virkelig flott tegning. Digget nesen til Snape.
![]() "Be ham holde den abnorme nesa si unna anstendige folks anliggender*
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
28. November 2005, 20:52
|
|||
|
|||
|
AHahaha!
Snape skal ha stor nese, ja! Synes eeegentlig den var i minste laget, menne.. Bedre med en stor nese enn ingen nese, sier nå jeg! Uanseeeeett @ bompi. Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
3. December 2005, 23:44
|
|||
|
|||
|
wow!!
muli å kunne tegne!!*himle* går det an å lage sånne ting med en dom metallboks ![]() bare litt misunnelig her altså!! LAG MER, ber deg på myne knær.....
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

MEEEH!