|
Selv merkede kan gråte (hbp-spoiler!) - O__o
|
|
22. November 2005, 18:17
|
|||
|
|||
|
RE: Selv merkede kan gråte (hbp-spoiler!) - O__o
Oo..! Damen har tegnet!
Er fra scenen i HBP når Narcissa ber Snape om å våke over Draco. When Snape said nothing, Narcissa seemed to lose what little self-restraint she still possessed. Stanidng up, she stagget to Snake and seized the front on his robes. Her face close to his, her tears falling on to his chest, she gasped, 'You could do it. Y o u could do it insted of Draco, Severus. You would secced, of course you would, and he would reward you beoyond all of us -" IKKE trykk her for å se bildet! Trykk HER for å se tegningen! Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
22. November 2005, 18:27
|
|||
|
|||
|
Mææææ!
Så FIIIN! *vræle* Elsker håret til Narcissa, og auga! Hun så helt på gråten ut. Snape har grønne øgon! *gaule* Erre Bellaslask som står i bakgrunnen? *tippe så* Kjempebra jobba, slusken! *schåle* No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
22. November 2005, 19:15
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
22. November 2005, 19:18
|
|||
|
|||
|
Tusen takk!
Hva synes dere om at det var sånn "sløv" bakgrunn? Sånn.. smusha ut? Var nemmelig usikker på om jeg skulle ha den sånn, eller om det ble litt irriterende. Selvfølgelig er det Bella, damen *pokes* Hvem hadde du ventet? Gunn-Kristina? Hun er jo i Hawaii for tiden. For øreflippen hennes, vet du
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
22. November 2005, 19:26
|
|||
|
|||
Ronja Wiltersen Skrev:Hva synes dere om at det var sånn "sløv" bakgrunn? Sånn.. smusha ut? Var nemmelig usikker på om jeg skulle ha den sånn, eller om det ble litt irriterende.Det synes jeg egentlig var veldig bra. Den scenen er jo Snape og Narcissa sin! Det blir litt mer intenst.. Men bra at du har med Bellatrix i bakgrunnen allikevel, slik at vi vet at hun er der.. (Ja, det finnes folk som ikke skjønner det..)
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
22. November 2005, 19:27
|
|||
|
|||
Ronja Wiltersen Skrev:Selvfølgelig er det Bella, damen *pokes* Hvem hadde du ventet? Gunn-Kristina? Hun er jo i Hawaii for tiden. For øreflippen hennes, vet duSjølsagt! At jeg ikke tenkte på det! Men jeg trodde hun hadde kommet tilbake på grunn av de tang-greiene i håret Wræææ! Tegn vidare! Ellers blir Vidar lei seg! No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
23. November 2005, 12:52
|
|||
|
|||
|
[color=#009966]Det utydelige bakgrunnen var råstilig O_O Bellatrix' hår, kutte, de velta vinglassene. Og Narcissa.
Machbeth. Botanisk hake. Demonkrati |
|||
|
23. November 2005, 14:21
|
|||
|
|||
|
Damen lagde nettopp denne lyden: "GMEEEEEH!" aka Lykkelig-lyd-med-kakao-i-munnen.
Tusen takk! Ju mæid mai dæi! Og jeg snakker ikke bolledeig, selv om det hadde vært godt. Skulle jeg tegnet flere tårer til Cissa? Jeg mener.. hun skulle jo være helt knust og greier O__o også fikk jeg ikke til under-haka-til-halsen-partiet (Har vi et navn på det? Underhaka?) Hun så litt merkelig på grunn av det. Ahahaha, jeg ga Snæip skikkelig adamseple først; han så ut som det pubertale monsteret xD Etter jul skal vi begynne med .. erhm.. peposttrisjoner? peretrosjoner? Porsisjoner? Sånn.. at hodet går 8 ganger inn i kroppen. Preposisjoner? Uannsett.. Regner med at det blir litt beire da! Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
23. November 2005, 15:11
|
|||
|
|||
|
Njuuuudelig tegning! Fikk gåsehud...
" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape |
|||
|
23. November 2005, 16:25
|
|||
|
|||
|
[color=#FF0000]
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
23. November 2005, 16:32
|
|||
|
|||
|
Aaah! B.e.a.u.t.i.f.u.l! Bare En Aldeles Underbar Tegning I Fargeglade U... U... og noe mer! Du skjønner poenget! Ehm... you figure it out!
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
23. November 2005, 17:45
|
|||
|
|||
Ronja Wiltersen Skrev:Etter jul skal vi begynne med .. erhm.. peposttrisjoner? peretrosjoner? Porsisjoner? Sånn.. at hodet går 8 ganger inn i kroppen. Preposisjoner? Uannsett.. Regner med at det blir litt beire da!*snerpe snerpe* Proporsjoner!
|||
|
23. November 2005, 19:10
|
|||
|
|||
|
Fiiine!
Likte øynene til Narcissa og haukenesa på Snape! Flinkee!
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
23. November 2005, 21:41
|
|||
|
|||
|
Bompi. Bompi. Bompi. Babompibompi. *plystre*
Den var jo aldelseses wunderbar! Jeg elsket øynene til Snape. De er så kalde. Og hvordan Narcissa tar tak i kutten på Snape. Hun.. klamrer seg fast. Wunderbar. Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
24. November 2005, 08:45
|
|||
|
|||
|
den var nydelig!!!!!
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp