|
Se gof-premieren! - Kun den røde løperen da, men...
|
|
6. November 2005, 21:25
|
|||
|
|||
|
RE: Se gof-premieren! - Kun den røde løperen da, men...
http://www.victoriareal.com/harry_potter/index.html
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
6. November 2005, 21:33
|
|||
|
|||
|
E prøvde å se den, men e har et forbanna virus på dataen min, så e kunne omtrent ikkje se det...
E kunne bare se ett eller to bilder, der det så klart ble stående i en hel evighet, og e hørte bare noen stemmer av og til... Men e fikk høre stemmen til en av Patil tvillingene da...
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
6. November 2005, 21:48
|
|||
|
|||
|
Kanskje lurt å vente noen dager, tipper det er tusenvis av folk som ser den samtidig akkurat nå, da går det kanskje litt seint?
Jeg aner ikke Den går treigt på min pc også. Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
8. November 2005, 15:34
|
|||
|
|||
|
Jeg fikk ikke opp noen bilder jeg.. Bare lyd..
![]() Edit: Fikk det til nå. Måtte bare bruke Internet Explorer istedenfor Opera.
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

E kunne bare se ett eller to bilder, der det så klart ble stående i en hel evighet, og e hørte bare noen stemmer av og til...
Men e fikk høre stemmen til en av Patil tvillingene da... 

Måtte bare bruke Internet Explorer istedenfor Opera.