Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gof blir bare en film
1. February 2004, 01:44
RE: Gof blir bare en film
Ikke to, slik jeg hadde håpet, eller kanskje tre, en for hver prøve. Istedet blir hele filmen komprimert inn i en liten film i forhold til boken. Noen som tror de vet hva som vil bli kuttet vekk?
Siter denne meldingen i et svar
1. February 2004, 02:10

ZipZap Skrev:Ikke to, slik jeg hadde håpet, eller kanskje tre, en for hver prøve. Istedet blir hele filmen komprimert inn i en liten film i forhold til boken. Noen som tror de vet hva som vil bli kuttet vekk?
Ingen som vet *noe* om filmen ennå, tydeligvis er ikke manus klart heller.

Jeg syns IKKE de burde ha delt filmen i 3 deler for hver oppgave, da vil jo del 3 bli på en halvtime liksom. Big Grin

To hadde vært veldig stilig selvsagt, men jeg er sikker på at regissøren vet hva han gjør, så resultatet blir nok knallbra uansett.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
1. February 2004, 14:02

Jeg er happy med en film jeg. Jeg mener, hvordan skulle de klart å lage *to* fullgode filmer ut av den boka? Det er på en måte meningen at en film skal ha et høydepunkt og en avsluttning, right? Kutting må vi jo bare tåle uansett. Selv om det kanskje kan bli litt tøfft at de tar bort scener vi elsker, så får vi kanskje en tre timers GoF, som bare *må* bli knallbra Smile

R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w
Finn alle innlegg av denne brukeren
2. February 2004, 18:14

Jeg er også fornøyd med en film. Men håper han er over 3 timer. Det bør han være for at alt det vesentlige skal være med. Håper de ikke kutter noe viktig. Blir spennende å se i hvertfall.

(et ork at vi må vente til 6 august for å se POA)

7 bøker, hva nå?
2. February 2004, 21:30

heffalump Skrev:(et ork at vi må vente til 6 august for å se POA)
Snakk for deg selv, jeg drar til London i juni for å se den Wink

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
2. February 2004, 21:49

[color=#C9A247;]Godt NOEN av oss har penger iallefall... Sad[/color]

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
2. February 2004, 22:08

Misunnelig! må innrømme det ja. Men håper du får en flott tur. Kanskje en kjapp tur til London hadde vært en ok ferie i sommer :Wink: Men det står vel på pengene ja, og ferie og kjæresten og ..... JA pes og mas. Men det er jo vært en tanke. Smile

7 bøker, hva nå?
3. February 2004, 15:45

msjoplin Skrev:Snakk for deg selv, jeg drar til London i juni for å se den Wink
blir gøy å være på forumet i sommer om du skal sitte å mobbe oss andre for at vi ikke har sett filmen ennå! Laugh
3. February 2004, 16:43

ran-pan Skrev:blir gøy å være på forumet i sommer om du skal sitte å mobbe oss andre for at vi ikke har sett filmen ennå! Laugh
Gleder meg til det ja :Wink:

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
20. February 2004, 15:32

Jeg drar til tyskland og ser den siden jeg skal trenings leir der. dumt at det bare blir en film da synes de skule laget 2 lange filmer.

That's why all griffingdoor sings Weasley is the king.
20. February 2004, 18:05

msjoplin Skrev:
ran-pan Skrev:blir gøy å være på forumet i sommer om du skal sitte å mobbe oss andre for at vi ikke har sett filmen ennå! Laugh
Gleder meg til det ja :Wink:
Jeg også, jeg også! Big Grin Har gode planer om å dra en gang rett etter skolen er ferdig. Det som er idiotisk er jo at enda så blir det nesten *en måned* etter premieren! *furte* Det er englandspremieren det er noe galt med Tongue

R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w
20. February 2004, 21:45

[color=#C9A247;]Trodde vi skulle få til å flytte den datoen?? Eller har alle gitt opp nå...? Bare fordi visse personer skal til London...? :angry:[/color]

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
21. February 2004, 02:15

Marie Skrev:Trodde vi skulle få til å flytte den datoen?? Eller har alle gitt opp nå...? Bare fordi visse personer skal til London...? :angry:
Sett igang! Jeg har altfor mye å gjøre akkurat nå til å starte noe store greier. Sorry!

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
24. February 2004, 18:15

Har bestillt London tur vi og!! Hadde vært for mye tortur å sitte her hjemme og hvite at halve verden hadde sett den før lille meg...

Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley
Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley
25. February 2004, 18:38

Familien skal kanskje til London på ferietur, så håper å få sett den der da. Smile Jeg synes IKKE at GoF skulle vært delt inn i tre deler! Det ville jo blitt helt forferdelig!! Den er jo ikke som LotR; delt inn i tre! Det er en hel bok og hele boken må bli en film! Tenk så teit det hadde blitt å måtte vente på alle de tre delene.. :S De hadde sikkert sendt dem over et tidsløp, for å tjene mest mulig, så NEI! Det hadde jeg vært plent i mot!

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
Post Reply 

Forumhopp: