|
Køen har starta - Kø til goblet foran saga
|
|
31. October 2005, 18:29
|
|||
|
|||
|
I Bergen var ikke køen så altfor stor (om jeg og Della stod der). Men det er solgt noen tusen billetter. Ikke midnattspremiere...*hulk*
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
31. October 2005, 20:20
|
|||
|
|||
Ingrid Skrev:^Jo, kanskje mest derfor, men det er jo også litt på grunn av det sosiale.Det er 50-50 det tror jeg ..tror jeg har snart 2 og en halv måned i kø bak meg, hihi, så det sosiale er Absolutt noe av det viktigste
|
|||
|
31. October 2005, 21:17
|
|||
|
|||
|
Skal vedde på at jeg fikk billett før dere! Tror faktisk jeg var en av de første "vanlige" kinogjengerne i Norge som fikk billetten. Akkurat som på Star Wars, var først der å. Yeah!!!!
Måtte bare være litt blærete, sorry! |
|||
|
31. October 2005, 22:55
|
|||
|
|||
|
Når fikk du billett da? Og hvor kjøpte du hen?
Syns vi var temmelig tidlig ute med å få kjøpt billettene, stod vel i billettluka kl 08:03 eller noe slikt. ![]() En ting å være blærete når man er nr 5 av 200+ (som jeg var) enn om man er nr 1 av 3. Hehehe
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
1. November 2005, 00:32
|
|||
|
|||
|
Nr 5 av 400 to be exact, hehe
|
|||
|
1. November 2005, 00:39
|
|||
|
|||
|
Damn. Ble det så mange tilslutt
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
1. November 2005, 01:15
|
|||
|
|||
|
Haha, jeg fikk faren min til å kjøre innom og kjøpe billletter sånn ved tolv-tiden i dag... Og ingen kø eller noe. Det hadde det ikke vært i dag morges heller. Og masse ledige billetter...
Sandnes er en død, død by Men jeg har premierebilletter!!
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
1. November 2005, 16:53
|
|||
|
|||
|
*snufs snufs* her i Arendal så har de annonsert for at salget har begynnt, men når mamma var der sånn i 09:00 tiden, så var det ingen der og lokalet var stengt.... *snufs snufs* .....
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
1. November 2005, 17:51
|
|||
|
|||
|
Jeg kjøpte billettene 07.53.51. Slå den!
|
|||
|
1. November 2005, 18:24
|
|||
|
|||
|
^Hvor du kjøpte billettene da?
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
1. November 2005, 19:22
|
|||
|
|||
|
Munken Kino i Larvik. Vil påstå at det er Norges beste ensal kino. Kjempebra lyd og bilde etter "oppussing av teknikken". Håndmalte vegger og tak. Noen helt utrolig flotte bilder, minner litt om div. kirker. Eneste lille minus er at golvet ikke er så bratt. I tillegg har vi verdens kuleste kinosjef. Trønder!! Kjempefyr!
|
|||
|
1. November 2005, 23:46
|
|||
|
|||
Lupus Skrev:Munken Kino i Larvik. Vil påstå at det er Norges beste ensal kino. Kjempebra lyd og bilde etter "oppussing av teknikken". Håndmalte vegger og tak. Noen helt utrolig flotte bilder, minner litt om div. kirker. Eneste lille minus er at golvet ikke er så bratt. I tillegg har vi verdens kuleste kinosjef. Trønder!! Kjempefyr!Ok. ![]() Trøndere, vet du! Vi er kule folk vi!
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
2. November 2005, 11:58
|
|||
|
|||
Rhonda Keeling Skrev:*snufs snufs* her i Arendal så har de annonsert for at salget har begynnt, men når mamma var der sånn i 09:00 tiden, så var det ingen der og lokalet var stengt.... *snufs snufs* .....Det er fordi Arendal kino ikke har opnet enda Den opner når de først filmene på dagen starter
Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
2. November 2005, 16:21
|
|||
|
|||
Guro Skrev:hehe.... weehee..!!!Rhonda Keeling Skrev:*snufs snufs* her i Arendal så har de annonsert for at salget har begynnt, men når mamma var der sånn i 09:00 tiden, så var det ingen der og lokalet var stengt.... *snufs snufs* .....Det er fordi Arendal kino ikke har opnet enda Det gjør egentlig ikkje så veldig mye nå lenger, for i går så hadde mamma kjøpt billettene til meg, så når e åpnet gaven i dag tidlig, så lå to billetter til GoF på Premiere dagen!!! Skal tro e hylte høyt her da....
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
17. December 2005, 13:46
|
|||
|
|||
|
*stengt*
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

..tror jeg har snart 2 og en halv måned i kø bak meg, hihi, så det sosiale er Absolutt noe av det viktigste 

Vi er kule folk vi!