|
Happy birthday maia<3 - Som er i morgen...
|
|
23. April 2006, 17:27
|
|||
|
|||
|
RE: Happy birthday maia<3 - Som er i morgen...
Maia har bursdag i morgen, så jeg måtte såklart tegne noe til henne. (Vet hun har imorgen, men i morgen får jeg ikke tid til å legge den ut på nettet.) Så jeg bestemte meg for å prøve Open Canvas. Brukte kjempelang tid på den, siden det var første gang jeg brukte Open C. Så jeg surra litt rundt
Her er Maia og Remus, som hun har falt helt pladask for<3 (Legg gjerne igjen komentar )Gratulerer med dagen (som ikke er idag )
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
23. April 2006, 18:19
|
|||
|
|||
|
[color=#F660AB]
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
23. April 2006, 18:22
|
|||
|
|||
|
Tusen takk! Open Canvas er ett program som ligner på Photoshop (Jeg synes værtfall det) men det er gratis. :
:
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
23. April 2006, 19:37
|
|||
|
|||
|
Den var kjempe fin!
btw: hvor får man tak i det programmet Open Canvas? Så veldig gøy ut å prøve...
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
23. April 2006, 19:54
|
|||
|
|||
|
Takker
*sende howler om Open C*
|||
|
24. April 2006, 13:47
|
|||
|
|||
|
Kan du sende den til meg også, S_n?
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
24. April 2006, 14:31
|
|||
|
|||
|
Kjempefin tegning
![]() Gralla med dagen Maia!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
24. April 2006, 17:08
|
|||
|
|||
|
Fin tegning. Jeg liker fargene godt
|
|||
|
24. April 2006, 19:37
|
|||
|
|||
|
Veldig fin tegning!
Du er kjempeflink å tegne, og fargene var kjempeflotte ![]() Gratulerer Maia!
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
26. April 2006, 18:18
|
|||
|
|||
|
[color=#736AFF]TAKK TAKK TAKK!!!
Tidligere Marianne, nå Maia ![]() Ta en tur til mitt forum: http://hpcom.forumsplace.com/index.html |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

)

: