|
Regler for forumet
|
|
19. June 2004, 19:59
|
|||
|
|||
|
RE: Regler for forumet
Her skal det postes bilder dere SELV har laget! Bildene skal være inspirert av HP-bøkene
![]() - IKKE post selve bildet i innlegget, dersom bildene er store, ødelegger de forumet fordi tabellene forskyves. - Post derimot linker til bildene - Eventuelt kan dere poste et lite utsnitt av bildet i innlegget, som en forsmak - Ta en titt på Artistic Alley for inspirasjon, om dere vil. Have fun!!
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
7. March 2005, 16:39
|
|||
|
|||
|
Bare et spm til det;
hvis du har "tatt" line arten fra noen andre, men fargelagt selv. Kan man da legge ut? Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
7. March 2005, 17:06
|
|||
|
|||
|
Tja. Jeg vet ikke om det er noen regler for dette andre steder? NOen som vet hva som gjøres med slikt hos f.eks. DeviantArt eller Artistic Alley?
For min del er det helt greit bare man sier hvem som har laget line art'en. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
7. March 2005, 17:11
|
|||
|
|||
|
På dA skriver man som oftest hvem linearten er fra, det er altså lov. På Artistic Alley aner jeg ikke hvordan det er.
Tonio har lagt opp, men er å møte på Damm, HW og Dozll. Men helt borte blir hun aldri. |
|||
|
25. May 2005, 19:38
|
|||
|
|||
|
Kan vi legge til at kommentarer, enten fra kunstneren eller fra publikum, som "Jeg kan ikke tegne nooooe fint!! Alle her er sååå flinke, men jeg kan ikke tegneee!" er fint å holde seg unna? Legger man først ut tegningen sin her, er det for å få kritikk, enten positiv eller negativ, og for å vise tegningen til andre.
No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
25. May 2005, 19:56
|
|||
|
|||
|
Hehe, ja, den der "jeg er rævva til å tegne"-kommentaren var sånn vi drev med i barnehagen, for å tvinge de andre til å si "neida, den var fin".
Men det er vel lov å skrive hva man er misfornøyd med på en bestemt tegning som man legger ut? Selv om det gjelder mesteparten av tegningen? Jeg gjør det når jeg er misfornøyd, men vil vise fram noe lell... (men det er jo noe jeg er fornøyd med også, da, ellers hadde jeg jo ikke lagt den ut, da'ah) Hei sveis! |
|||
|
25. May 2005, 20:06
|
|||
|
|||
|
Joda, jeg er enig i at man kan si "Jeg syns nesa ser litt uekte ut, og beina er for langt fra hverandre" eller noe sånn, men å legge ut om hvor dårlig man er til å tegne er unødvendig. Så da var vi vel enige
No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
8. August 2005, 11:46
|
|||
|
|||
|
Heisann! Hvordan kan man legge til bilder hvis man ikke vet hvordan man skal skaffe seg en link til bildene?? Jeg lurer sååå på det, for jeg har så lyst til å vise dere et bilde, men vet ikke hvordan!!
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
8. August 2005, 13:13
|
|||
|
|||
|
Hvis du ikke vil skaffe deg en konto på DeviantArt er det greit å laste opp bilder på Photobucket (her må du registrere en gratis konto) eller i ImageShack.
Men husk å bare legge ut linken til bildene, ikke selve bildet
|||
|
9. August 2005, 18:58
|
|||
|
|||
|
Heisann! Som du kanskje skjønner så jeg ny her, så jeg må bare spørre om én ting her: Hvor er det man skal legge inn bildene hen
Jeg har'kke peiling som du kanskje skjønner... : :
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
14. August 2005, 14:29
|
|||
|
|||
|
Du må "hoste" dem en plass, se Nilboriel's post over din for steder du kan gjøre det. Så poster du en post på fan art med linken til bildet og en kommentar eller to!
Håper det hjelper!
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
10. September 2005, 14:16
|
|||
|
|||
|
Hei!
Jeg har laget en wallpaper med bilder fra GoF-filmen. Alt er 100% laget på data, jeg har ikke tegnet. Man kan vel kalle det grafisk design. Har jeg lov til å legge den ut her? [color=powderblue]TO |
|||
|
10. September 2005, 20:30
|
|||
|
|||
|
Ja. Den er HP-relatert og du har laget den.. så jeg ser ikke på det som noe problem
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
27. September 2005, 16:10
|
|||
|
|||
|
Hei! Hvis e har for eksempel har "kopiert" en tegning, kan e da legge den ut her...?
|||
|
27. September 2005, 17:57
|
|||
|
|||
|
Hva mener du med kopiert? Kopiert som i tegnet av?
Hvis det er et bilde du har tegnet av, synes jeg det er greit, men har du kopiert en annen persons tegning er vel dette litt på grensen. Bildet må være "egenprodusert". No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: