|
Luna "loony" lovegood på fest :d
|
|
21. January 2007, 15:52
|
|||
|
|||
|
RE: Luna "loony" lovegood på fest :d
Jeg forestilte meg altså luna slik, og anledningen er slughorns(snilehorns) fest. Jeg lagde en annen først men klarte og ikke lagre den. Jeg synes nå den andre ble bedre men synes det gikk ganske bra med denne.
klikk! Hva synes dere? I don't have to be careful! I have a gun! |
|||
|
22. January 2007, 11:03
|
|||
|
|||
|
Hmm...det er mulig at det er noe feil med min datamaskin, men når jeg klikker på linken får jeg bare opp en tom tegning!
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
22. January 2007, 14:34
|
|||
|
|||
|
Tror nok ikke det er datamaskinen, Katie. Det samme skjer her.
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
22. January 2007, 17:50
|
|||
|
|||
|
Hos meg også, noe som er synd, for jeg har lyst til å se tegningen!
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
23. January 2007, 10:59
|
|||
|
|||
|
det er nok ikke datamaskinen nei. skulle gjerne sett den tegningen..
"Dåsemikkel, Bælje, Snurrepiperi, Klyp! Takk for oppmerksomheten!" Albus Humlesnurr "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Albus Dumbledore |
|||
|
24. January 2007, 17:16
|
|||
|
|||
|
Det er helt sikkert flashen din som er mongo. Var sånn til meg også en vendig. Kan være brannmuren din som blokkerer også..
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
24. January 2007, 18:43
|
|||
|
|||
|
Tviler på at flashen er mongo hos fire forskjellige
Får dessuten vist andre tegninger. Fikk du sett den da, SN?
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
27. January 2007, 17:06
|
|||
|
|||
|
Ja, men at flashen er mongo til Mendi Rockcastle. Slik at den tegningen hun tegnet ikke ble lagret.
Det har skjedd til meg også. Den trenger ikke å være mongo hele tiden, men akkurat i det hun lagret tegningen kan det være at den var mongo Nei, så den ikke nei :/
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
27. January 2007, 20:35
|
|||
|
|||
|
Ok, hehe, jeg trodde du mente at flashen til oss andre var mongo
|||
|
28. January 2007, 16:10
|
|||
|
|||
|
Oj.... Den virker ikke på meg heller. Og ikke søren om jeg får til å tegne den samme tegningen for tredje gang. Jeg har flashplayer 9 innstallert så den tror jeg ikke det er... Hehe, ikke at jeg har sånn veldig peil på data.
I don't have to be careful! I have a gun! |
|||
|
28. January 2007, 18:39
|
|||
|
|||
|
Det har vært slik til meg mange ganger også. Det var en vending jeg ikke fikk til å spille av tegningene idet hele tatt, slik som du beskriver det. Og ingen andre heller. Enda jeg laget link flere ganger... Så.. det er nok flashen din som har streiket... Prøv å avinstaller og installer igjen.. Ingen garanti på at det virker.. men du kan i det minste prøver ^^
|||
|
29. January 2007, 17:20
|
|||
|
|||
|
... Hvordan avinnstallerer jeg den da? Noen som har en adresse man kan gjøre det på?
I don't have to be careful! I have a gun! |
|||
|
29. January 2007, 18:00
|
|||
|
|||
|
Men det er jo rart hvis flashen er god nok til å lage tegninga, men ikke til å vise den, eller?
|||
|
1. February 2007, 20:56
|
|||
|
|||
|
Vel, det kan jo være noe virus og sånt som gjør den defekt.. ?
|||
|
2. February 2007, 13:26
|
|||
|
|||
|
Det kan jo også tenkes at det rett og slett bare har oppstått en feil på internettsiden, sånt skjer innimellom! Men det er selvfølgelig fryktelig irriterende...
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Får dessuten vist andre tegninger. Fikk du sett den da, SN?
Det har skjedd til meg også. Den trenger ikke å være mongo hele tiden, men akkurat i det hun lagret tegningen kan det være at den var mongo