|
Across the night - sirius & remus - @__@ tegning.
|
|
23. January 2005, 13:40
|
|||
|
|||
|
RE: Across the night - sirius & remus - @__@ tegning.
Jordbær vinker litt beklagelig før hun posten denne horrible tegningen. Hun vil bare si at linearten er laget på Open Canvas og den er fargelagt på Adobe. Tablet har også blitt brukt.
Across The Night Før hun går og gjemmer seg vil hun gi et lite tips: for å se nærmere på tegningen kan man klikke på den når man ha kommet inn på siden. *gjemmer seg under alle putene sine* "Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
23. January 2005, 15:48
|
|||
|
|||
|
Kjempefine er de!
Kunne ønske jeg kunne tegne slik! Kjempesøte
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
23. January 2005, 15:57
|
|||
|
|||
|
[color=#3BB9FF]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present... -Keep The Dream Alive- |
|||
|
24. January 2005, 22:06
|
|||
|
|||
|
Wee! Nydelig! *tilbe*
Månen! Skyene! Himmelen! Remus&Sirius! *elske* Hvor lang tid brukte frk Jordbær på tegningen? n__n Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
24. January 2005, 22:14
|
|||
|
|||
|
Det var kjempe stilig!
Du er kjempe flink*klappe for jordbær* Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
24. January 2005, 23:10
|
|||
|
|||
|
Jordbær bukker og mummler noe om å bruke noen timer på den. Hun vil også si at det er ikke noe av det beste hun har laget, men den ble nusselig uansett ^.^
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
25. January 2005, 16:10
|
|||
|
|||
|
aw... de er utrolig søte!
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
25. January 2005, 17:43
|
|||
|
|||
|
de er så søte, du er kjempeflink Jordbær!
"Oh, I should not said that?" :Hagryd *ONLY One wiLL DIe TOnigHt!!* |
|||
|
26. January 2005, 15:22
|
|||
|
|||
|
Så søte de var! Nudelige begge to! Anne er så fliink!
No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
30. January 2005, 18:34
|
|||
|
|||
|
Herregud! Noe av det beste laget på data - helt alvorlig! De er kjempenydelige!
La bonne volonté ne suffit pas ... |
|||
|
30. January 2005, 21:46
|
|||
|
|||
|
Aww, så søte ^^
Jeg klarer aldri i verden å lage noe så pent! Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
30. January 2005, 21:58
|
|||
|
|||
|
Ikke jeg heller!Det er virkelig fint det bilde....
Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
31. January 2005, 14:41
|
|||
|
|||
|
Damn Anne! Kjente deg igjen bare ved å se på hva du kalte tråden...
Jeg elsker dine tegninger, og den var virkerlig søt! *Digge* Tonio har lagt opp, men er å møte på Damm, HW og Dozll. Men helt borte blir hun aldri. |
|||
|
31. January 2005, 18:27
|
|||
|
|||
|
Herregud,hvordan greier du det? De var jo bare såååå nusselig! *Eliske dem* *Tilbe Jordbær og tegnekunsene hennes!*
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
2. February 2005, 19:22
|
|||
|
|||
|
Herregud du er kjempe flink!Det er det fineste bilde jeg har sett i dag
|
|||