|
I dare you - M'dear!
|
|
3. March 2006, 20:38
|
|||
|
|||
|
Here you are
Ikke noe bra, men..Mc'ern på tur ![]() Jag utfordrar deg til å tegne... Tenårings REMUS<3 Lalala...: :
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
4. March 2006, 00:22
|
|||
|
|||
|
hihi. Det ligna mer på en pettigrew i mine øyne men men...
Tenårings Remus Jeg utfordrer deg til og tegne tenårings Sirius: :
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
4. March 2006, 09:47
|
|||
|
|||
|
Sirius.. Som ble utrolig crappy
Crappy Paddy ![]() Jeg utfordrer dere til å tegne... Tenårings James
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
6. March 2006, 20:30
|
|||
|
|||
|
Jeg er en mislykka tegner
Denne ble helt missa!Missa teenage James ![]() Jeg utfordrer deg til å tegne en varulv
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
20. March 2006, 17:19
|
|||
|
|||
|
Jeg tok den.. men jeg kan ikke tegne ulver! hehe.. gav opp etter halve.
![]() enjoy! neste skal tegne..... Harry med irriterende vesen i magen(forelskelsen)! "These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
8. May 2006, 22:47
|
|||
|
|||
|
Mr. Potter is in love
Han ser på sin kjære mens han dagdrømmer. Vell, du ser ikke hans kjære, men han ser på henne for det. Og Professor Mcsnurp prøver å få hans oppmerksomhet ![]() I dare you to... tegne trioen
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Ikke noe bra, men..

Denne ble helt missa!